כמה פעמים אמרתם לעצמכם, הלוואי והעובדים שלי יותר פרודוקטיביים. אני רוצה אותם יותר אנרגטיים, אני רוצה לראות יותר מוטיבציה אש בעיניים. אז הבעיה היא בכם, כרגיל, מה לעשות, אנחנו צריכים לקחת אחריות על הסיטואציה ובו הוא תבינו כמה זה פשוט לעורר בהם מוטיבציה. לקחתם עובד, שכחתם אותו בתפקיד מסוים? השארתם אותו באותו תפקיד והוא עושה את אותן מטלות, מה שקורה. העשייה שלו הופכת להיות מונוטונית. זאת אומרת שהוא חוזר על אותן פעולות באותן מטלות בגיוון מאוד מאוד קל. מה שקורה ברגע שה. עשייה מונוטונית, זה הופך להיות משהו שהילדים קוראים לו, משעמם לי כשאתם עושים את אותה פעולה. תחשבו פועל פס ייצור. למרות שהיום פס הייצור זה מה שנקרא מחשבים ודברים אחרים, אבל תחשבו שהוא פשוט מייצר את אותה הפעולה שוב מעלה פוסטים, שוב מוציא חשבוניות, שוב עושה גבייה, שוב, עושה טלמרקטינג. שיחה אחרי שיחה הוא חוזר על אותן פעולות שוב ושוב, והגיוון בעשייה הוא מאוד מאוד קטן. אנחנו חיים בעולם שעולם הגירויים. מאוד גבוה. זו הסיבה להצלחה הגבוהה של טיקטוק. בהתחלה הפייסבוק, עם טקסט. אחרי זה אינסטגרם עם תמונות. אחרי זה יוטיוב וידאו אבל עכשיו, טיקטוק?
שימו לב, כמה זה רועש, כמה זה מהיר וכמה אתם חסרי סבלנות ואתם רוצים גירוי מאוד מאוד מהיר. שתי שניות מעבירים סרטון שנייה, מעבירים סרטון, לא תפס אותכם מה שלוש שניות הראשונות מעבירים סרטון, הכל מאוד מאוד מהיר. גם בעבודה קשה בנאדם צריך לבוא יום יום לשמונה תשע שעות ומחפשת אותו גיוון ומחפש את אותה אנרגיה, וכשזה הופך להיות מונוטוני. זה הופך להיות משעמם ובו נבין רגע מה, זה משעמם? המילה שהמום ההגדרה שלה זה אני לא רוצה להיות פה ולעשות את זה. תחשבו על ילד שאומר אמא משעמם לי, אני רוצה הביתה. זה אומר שאיפה שהוא נמצא כרגע לא מעניין אותו, הוא לא רוצה להישאר פה, הוא לא רוצה להמשיך לעשות את מה שהוא עושה. לכן כל מה שאתם צריכים לעשות זה לראות איך אתם מצליחים לייצר גיוון בעשייה כל הזמן לרגש. כל הזמן לענין ותאמינו לו, כרגע עשיתי שלום, אנחנו היום, ביום שישי כשאני מצלם את זה לעובד שבכלל לא עובד ימי שישי, הוא אמר שהוא יבוא בעשר והשעה כרגע תשע לפני תשע שמונה שלושים ושמונה הוא כבר נמצא מתחת לבניין , להגיע כי יש לנו איזה פרויקט מאוד מאוד מעניין שאנחנו עובדים עליו משהו חדש שהוא לא עשה לעולם ואפילו משהו חדש ברמת החברה איזה רעיון שיווקי עם אוטומציות שמייצר בוטים משהו מטורף שבניתי הכל היה בראש שלי ואני הוא ביחד. ככה פיצחנו את זה והוא כל כך מתלהב מהשיח שתרומה זהובה. ביום שישי ביום, שהוא לא אמור לעבוד לפני הזמן ומחכה מתחת לבניין. כל זה אומר שאם אתם רוצים עובדים שיש להם מוטיבציה והתפוקה שלהם גבוהה, זו האחריות שלכם לגוון להם. תעשייה, לחדש להם, ללמד אותם דברים חדשים, ושכל הזמן יהיה עניין. אם אתם רוצים לדעת איך להניע מוטיבציה אצל העובדים שלכם, בדיוק על זה הולכת להיות הסדנה הקרובה שלנו. אם עדיין לא נרשמת m שמונה שעות של ידע מטמטם, איך להניע עובדים ואיך ליצור מוטיבציה, זה עולה שש מאות שבעים וחמש שקלים פלוס מע"מ נראה לי שאם זה יחסוך לכם החלפת עובדים הרי בסוף מה זה עובד פרודוקטיבי זה עובד שמייצר הרבה יותר מה, זה החלפת. עובד עובד שהיה טוב כבר למד את התפקיד והוא הולך לנו לא חבל תירשמו לסדנה, הקישור פה למטה שש מאות שבעים וחמש פלוס מע"מ. יום שלם מהזמן שלכם או פשוט תוכלו לקנות את הקורס. הדיגיטלי אחר כך זה יעלה ארבע מאות תשעים פלוס מע"מ אבל אני תמיד אומר אין כמו להיות בסדנה אל תחסכו על עצמכם ולעובדים שלכם.