User-agent: GPTBot Disallow: /

הלוואה לעסק


מאת : אדוה פוקס – מנכ"ל Success צפון

היום אני רוצה לדבר אתכם על הלוואות

אין מה לעשות מידי פעם עסק צריך לקחת לעצמו הלוואה – אל תשאלו את עצמכם אוי האם הבנק יתן לי הלוואה בעסק, זו לא השאלה הנכונה. השאלה הנכונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא לצורך מה אני צריך את ההלוואה הזו ואיך ההלוואה הזו הולכת לשפר את התנאים שלי? זאת אומרת בואו ניקח כמה דוגמאות ללמה עסק יכול לקחת הלוואה?

הלוואה לעסק עבור מה?

סיבה קיומית לקחת הלוואה –לעסק יש זכות קיום ההכנסות גדולות מההוצאות אבל בתזרים הבעלים לא יודע לנהל את התזרים כמו שצריך וכל חודש הוא במינוס! וגורר את המינוס הזה! ואין ספק שזו סיבה אחת לקחת הלוואה.

סיבה נוספת לקחת הלוואה זה אם העסק מתעסק בסחורות –ויש לו כמה פיקים בשנה שבהם אני קונה סחורה וצריך סכום כסף כדי לשלם לספקים זו סיבה נוספת . סיבה שלישית יכולה להיות אם אני רוצה להתרחב אם אני רוצה לפתוח סניף חדש או אני רוצה אפילו קומה חדשה או אפילו איזה פלח שוק להגיע אליו חדש אז גם זה לסיבה הזו לוקחים הלוואה.

עכשיו אין ספק אפשר לקבל הלוואות אבל השאלה היא איך ההלוואה הזו הולכת לפתור את הבעיה של העסק שלכם כי אם תקחו הלוואה ותזרימית אתם במצוקה ולא פתרתם את הבעיה של איך להתנהל נכון תזרימית ההלוואה הזו פשוט תכניס אתכם לעוד בור. זו עוד הלוואה וזה עוד כסף שתצטרכו להחזיר אבל אתם לא פתרתם את הבעיה של איך אתם מנהלים את התזרים שלכם!

תוכנית שיווקית – הכרח!

ואם לקחתם את ההלוואה בשביל סחורה אבל אין לכם תוכנית שיווקית לאיך אתם הולכים להגיע לעוד קהל יעד והסחורה הזאת שאתם קונים תייצר לכם עוד הכנסות, שוב לא פתרתם את הבעיה!

אם אתם רוצים להתרחב וההלוואה הזאת תוכל להגדיל ולתת לכם איזה שהוא כר מזומנים כדי לקנות עוד מקום או משהו כזה אתם בעצם מגדילים את ההוצאות כשאתם פותחים עוד סניף או עוד מחלקה, אתם צריכים תוכנית עסקית איך אתם מביאים עוד הכנסות כדי שההלוואה הזו תהיה מנוף בשבילכם?

לסיכום:

אז כמו שאתם רואים לקחת הלוואה זה החלק הקל ביותר אבל מה שאתם צריכים לבדוק זה איך ההלוואה הזו פותרת בעיה אצלכם? ואיך אתם בדיוק מציגים את זה לבנק? להציג לבנק? בשביל זה כדאי כבר לקחת איש מקצוע שיבוא אתכם וילווה אתכם, יבנה לכם תוכנית עסקית אמיתית ממשית ויציג אותה אתכם לבנק איך אתם בעזרת ההלוואה הזו ממנפים את העסק שלכם!

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות