החלום של כל בעל עסק ושל כל מי שמשווקת מוצר או שירות, זה שהיא קפצו עליו. הלקוחות שיגמר לו המלאי שעוד לא יספיק להציע את השירות שלו, ובום זה יעלם. אז מה הסוד ואיך גרמתי לזה לקרות בשיעור שלנו היום? אז כמו שאתם יודעים, אני כבר הרבה זמן מוציא טיולים לאלפים ואני משלב אתכם, ומערב אתכם, בכל הקשיים שאני עובר בדרך. ושמתי לב שאחת הדרישות שחזרה על עצמה כל הזמן. זה אלעד. מתי יהיו מכוניות פה שאנחנו רוצים פורשר? אנחנו רוצים פורשה, אנחנו רוצים. פורשה, אז אם אנשים כל הזמן מבקשים פורשה שכנראה שנכחו איזה מכוניות צריך להביא פורשה, אבל? זה לא מספיק, כי היה צריך להיות גם ממש קשוב. בכל הנוגע למזג האוויר, כי אם אתה רוצה פורושה אז כדאי שגם תוכל לנהוג במה שלי. כך חזק בהרי האלפים, ועדיף שזה יהיה בתקופה שיש פחות שלג או אין בכלל שלג או שלג רק על הערים והכבישים פנויים אז מה שעשיתי זה שילבתי בדיוק את שתי הבקשות האלה, ותראו מה קרה. פרסמתי את זה ביום חמישי. ותוך ממש כמה שעות ספורות מתוך עשרה רכבים שיוצאים לטיול שבעה נחטפו מיד כמובן. יש עוד מלא אנשים אז צריך לבדוק עם אשתי. אני אגיע לעבודה ביום ראשון, אבל זה לא משנה. הטיול סגור ותבינו זה חודשיים וחצי קדימה ותוך יום נמכרו שבעים אחוז מהמכוניות נמכרו כן לצערי, לא לוקחים את הפורש הביתה. אז מה פה בעצם היה העיקר? הקו המנחה נקרא לזה. הקו המנחה הוא מאוד פשוט להיות קשוב לקהל. כשאני הייתי קשוב לקהל והוצאתי טיולים ממכוניות שונות. לדוגמה, עם BMW וסדרה שמונה אנשים מאוד מאוד נהנו אבל אמרו אבל מה אם פורש אמרתי תשמע אבל הם שמונה חזקה יותר מרווח יותר לא משנה מה אמרתי הם רצו פורש כי הם חושבים על האלפים בשילוב עם פורש זה נראה להם מה שנקרא החלום האולטימטיבי ומי אני לנפץ להם את אותו חלום אחר כך ארגנתי טיול פורשים אבל הטיול היה בדצמבר והרבה אנשים אמרו לי וואי אלעד ממש היינו רוצים לבוא אבל הלוואי וזה היה בתקופה שכבר אין שלג אז זה מה שהרגשתי ואז. בשנייה זה נמכר.
כל מה שאתם צריכים לעשות זה את הדבר הבא, להקשיב לקהל שלכם. להחזיק מחברת שאומרת אוקיי, מה הבקשות שאנשים מבקשים ממני? אם יש לכם חנות בגדים מהבגד שכל הזמן מבקשים מכם, אם אתם מזנון, מאמינה שכל הזמן מבקשים מכם, ואם אתם תהיו קשובים, תאספו את הנתונים ותוציאו לקהל את מה שהם דורשים. אין סיכוי שלא תצליחו. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להקשיב לה ביקוש ולספק את הביקוש. ואז אתם תצליחו? שימו לב מה קורה בשוק שלכם? שימו כלים כמו גוגל אלרט. להיות קשובים. למה קורה בקהל שלכם? מה הם דורשים, מה הם מעלים, מה הם מבקשים, תיכנסו לקבוצות לפורומים, תקראו מה אנשים מחפשים. ות יהיו אלה הראשונים שמספקים את זה, ואני מבטיח לכם שלא תצטרכו להשקיע בפרסום כמו שאני אף פעם לא מפרסם את הטיולים שלי, לא באלפים וגם לוטו, שירותים של סקס עם השם שלכם טוב ואנשים מרוצים מכם, הם יבואו לבד. ויקנו דרך, אגב חמישים אחוז הנרשמים היו אנשים מהטיולים הקודמים כאלה שאפילו באו בדצמבר או בספטמבר ומיד נרשמו עוד פעם תנו שירות טוב מוצר טוב תהיו קשובים לקהל שלכם ותספק הוא מבטיח לכם שאף פעם לא תצטרכו לפרסם בתשלום יהיה לכם ביקוש הרבה יותר גדול!