במקום לדאוג למצב הלידים תבדקו את יחסי ההמרה

בניהול מכירות ליד (באנגלית: Lead) הוא לקוח פוטנציאלי המתעניין בשירות או במוצר המוצע למכירה על ידי עסק, חברה או ארגון. פרטי ליד מכילים את פרטי יצירת הקשר עם הלקוח הפוטנציאלי, לרוב שם הליד ומספר הטלפון, לעיתים גם כתובת דואר אלקטרוני ופרטים נוספים.

מטרת מקבל הליד בדרך כלל היא ביצוע מכירה במטרה להפוך ללקוח בפועל.

ניתן לייצר לידים בכל מדיה שיווקית על ידי הצבת שטחי פרסום רלוונטיים לעסק המעוניין לפרסם. 

לדוגמה, באמצעות פרסום ממוקד קהלי יעד באינטרנט ניתן לייצר לידים 

מפלטפורמות שיווקיות כגון: גוגל, פייסבוק, רשתות חברתיות, רשתות שותפים ואתרי אינטרנט ייעודיים.

תגידו מה מצב המכירות שלכם? אני ממש דואג שכל הלקוחות שלי ימכרו המון. כשאני יושב עם לקוח והוא אומר לי אני סוגר אחד משמונה 

מה שאני עושה, זה מתכנן מה אני עושה לגבי השבע האחרים? במקום להתרכז בעוד לידים טעות נפוצה מאוד בעסקים זה לחשוב איך אני מקבל עוד לידים ועוד לידים ועוד לידים 

שנייה  אתה ממהר אותם לסגור, מתוך שבעה אחד מתלבט אחד סגר עם מישהו אחר ומת על זה והוא ישמח לחזור אליך שניים אחרים רק היו צריכים זמן ככה לשאול ולהתייעץ והם ישמחו לבוא לקחת מימך שירות. 

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לא להזניח את אלה שלא סגרו אתכם ולהחליט לאיזה משפך שיווקי הולך. 

כל אחד מהם היום, אפשר לעשות רימרקטינג ורייטינג ופול האוטומטי, ולהכניס אותם לרשימות תפוצה בוואטסאפ.

תמונה של אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

לידים
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות