נקודה חשוב למדי היא המיקום של העסק. יותר ויותר עסקים בארץ, כמו גם מעבר לים, מבקשים לעצמם אתר אינטרנט שם הם יוכלו להציע את מרכולתם לגולשים. מדובר על חיבור טבעי למאה ה-21 ועם הזמן הנושא הופך להיות יותר ויותר בסיסי השיח הפיננסי. כל עסק וכל בעל עסק שרוצה לקדם את עצמו, מן הראוי שיחשוב לפחות על אתר אינטרנט שיוכל להוות פלטפורמה לקידום.
קידום העסק בדרך נוספת בא לידי ביטוי בקידום מכירות. מדובר בחלק נכבד מתקציבי העסקים השונים, אולם לא תמיד ההוצאה משתלמת ומחזירה את עצמה. יש לבחון את הימצאות קהל היעד ולראות מהן דרכי הפרסום והשיווק המתאימות ביותר, כיצד אפיקי המכירות האופטימליים יוכלו להצליח ובסופו של עניין גם כיצד ניתן לשמור על העסק כחלק בלתי נפרד מתרבות הצריכה במעגלים המדוברים. אנו מכירים מותגים רבים שהגיעו אלינו מפרסום מגוון ותמיד יש מקום לחשוב לשווק מחדש.
שיווק ופרסום של עסק הוא דבר הכרחי, לכל מי שרוצה שהעסק שלו ימשיך להתקיים וכמובן לגדול ולצמוח. פעילות זו חשובה לטובת שימור לקוחות קיימים, הגדלת נפח הפעילות מול לקוחות אלו וגיוס לקוחות חדשים.
מרבית אפיקי השיווק והפרסום כיום כרוכים בהוצאה כספית. כל עסק צריך לבחור את אפיקי השיווק שיהיו אפקטיביים ביותר עבורו, בהתאם לתקציב שהוא בוחר להשקיע בנושא. יחד עם זאת, יש לא מעט דרכים בהם יכול כל עסק להגדיל את החשיפה אליו, לפרסם ולשווק את עצמו, מבלי שהדבר ידרוש ממנו לשלם על כך. במאמר זה נרחיב על 7 דרכים בהם ניתן לעשות זאת.
דף פייסבוק עסקי
פלטפורמה שיווקית המוצעת ללא תשלום לבעלי עסקים עבור קידום העסק שלהם היא הרשת החברתית פייסבוק. עבור בעלי עסקים מתאפשר הקמת דף עסקי, ממותג, אשר באמצעותו ניתן ליצור קשר עם גולשים רלוונטיים, המהווים את קהל היעד של העסק.
חשוב להשתמש באפיק זה בצורה מקצועית ומושכלת. ליצור פוסטים מעניינים, מלווים בתמונות וסרטונים, שיצרו עניין אצל הגולשים.
אתרי תוכן בתחומים משלימים
בעולם המכירות ידוע כי אנשים אשר צורכים מוצר או שירות מסוים לרוב התעניינו גם במוצרים ושירותים משלימים נוספים. הדבר נכון גם כאשר מדובר על תכנים טקסטואליים. נסה למצוא אתרים מובילים בתחומים המשיקים לתחום העיסוק שלך, והציע להם שיתוף פעולה.
פרסום תוכן איכותי הנוגע בתחום אותו אתה מספק , יגרום לגולשי האתר שלהם להתעניין גם בך. הדבר נכון גם עבור פרסום תוכן באתרי קולגות בתחומך. לא כל מי שעוסק באותו עולם תוכן מספק בדיוק את אותו מוצר או שירות, ולכן הדבר יכול להביא תועלת לשני הצדדים.
הצע עצמך ככותב מומחה באתרי חדשות ופורטלים רלוונטיים
כמעט בכל תחום קיימים אתרי תוכן מובילים, פורטלים עתירי ידע המספקים מידע ותוכן בנושא מסוים לגולשים. פורטלים אלו זוכים לתנועת גולשים רבה, ופרסום תוכן איכותי בהם יכול להביא לך לחשיפה משמעותית. אתרים רבים נכונים לפרסם תוכן רלוונטי ואיכותי מבעלי מומחיות בתחום, ומוכנים לספק בתמורה לתוכן קישור מהתוכן לאתר שלך.