User-agent: GPTBot Disallow: /

שיטות מוכחות להגדלת רווחיות – חלק א'

שיטות להגדלת ריווחיות בארגוןטכנולוגיה היא כל ידע שאתה יכול לחזור עליו ולקבל אותה תוצאה. ארגון בנוי מ – 7 דיביזיות, 21 מחלקות ו – 156 תפקידים בכל עסק. 7 הדיביזיות בארגון הן:

  • מנהלים
  • תקשורת
  • הפצה
  • אוצר
  • טכנית
  • סמכות
  • שיווק

שתי הדיביזיות החשובות ביותר בארגון הן סמכות ותקשורת. אחת הטעויות הנפוצות של בעלי עסקים המבקשים ייעוץ עסקי היא שלדעתם המיקוד חייב להיות על שיווק. הצורך המתמיד להוציא ארגיה ומשאבים על השיווק, כשלמעשה הם לא בונים את העסק שלהם כמו שצריך. בעל עסק שיש לו את היסודות הנכונים והבסיס המובנה יכול להקים עסק יציב ומתרחב לאורך זמן.

בתוך התהליך של ליווי עסקי נבחן כי אחת המחלקות שעסקים רבים גדולים וקטנים מזניחים היא מחלקת בדיקות ודוחו"ת הנמצאת בדיביזיית תקשורת. מחלקה זו מאוד חשובה מפני שבניהול עסק ישנו חוק – מה שאי אפשר למדוד אי אפשר לנהל. למעשה, על כל עסק ועל כל תפקיד חייבת להיות איזושהי בקרה או דו"ח, לא רק על טלמרקטינג או כלי פרסום אחרים הבודקים כמה כסף הוצא ומה נכנס בתמורה. על כל עובד שמשלמים לו שכר חייב להיות מעקב. כל עובד בארגון חייב לנהל סטטיסטיקות על התפוקה שלו והזמן אותו הוא מבלה במהלך תפקידו.

במשרד תיווך לדוגמא, עד שתחול עסקה לעיתים יכולה לחלוף תקופה של חצי שנה, לכן אם בעל משרד תיווך רוצה לבדוק את התקדמות המשרד יש צורך למדוד סטטיסטיקה של שיחות FSBO (For Sale By Owner) וכמה שיחות נעשו לאנשים שפרסמו ביד 2 ולא התעניינו במתווך. אחר כך יש לבדוק כמה פגישות הצליחו לקבוע, כמה פרזנטציות אכן התקיימו בפועל, מאילו פרזנטציות נסגרו עסקאות בלעדיות, כמה נכסים בבלעדיות יש ומתוך כמות זו כמה מכירות.

בעל עסק זקוק למעקב זה כי אם הוא לא יינטר אחר כל שלב, הוא לעולם לא יבין למה אין לו כסף. לא תהיה האפשרות לחזור אחורה ולהבין איזו חוליה בשרשרת מונעת מהכסף להגיע. לדוגמא, אין מספיק פרזנטציות אולי כי אין מספיק שיחות יוצאות או לא חולקו מספיק פלאיירים וכדומה. אימון אישי למנהלים מלמד מהם הכלים הנכונים לשימוש בעסק באופן איניבידואלי ומותאם לצרכי הארגון.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

שיטות להגדלת ריווחיות בארגון
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות