אין גבול ליצירתיות, איך אני אוהב רעיונות כאלה? אז אם לא שמעתם, ואולי סביר להניח שלא שמעתם על חברה בשם ליקוויד-דף. כמו מה זה נשמע לכם? אני אתן לכם רמז, זו חברה למשקאות, זה משקה שמגיע בפחית כסופה עם לוגו כזה מזהב ושחור עליו .
כשאתם מדמיינים את זה, מה עולה לכם לראש? אז רוב האנשים הסתכלו על זה ויראו פחית בירה. תסתכלו אחרי זה בגוגל, זה נראה כמו פחית בירה העניין שמה שיש בפנים זה משהו שאולי אתם מכירים ואפילו יצא לכם פעם לטעום. מים זה כל מה שיש בפנים, לא מים מיוחדים, לא מים מפי ג'יי לו מים מהאלפים לא מים מאיזה מעיין בקזחסטן אלא מים, מים מינרליים, מים נקיים רגילים שאפשר לקנות בכל בקבוק. אז מה מיוחד במים בפחית שהם בפחית? זה הכל. שני חבר'ה צעירים זיהו פוטנציאל וראו שחבר'ה במסיבות, לא נעים להם להסתובב כמו איזה חננה עם בקבוק מים מינרליים. כולם שותים בירות, בארצות הברית יש המון המון תרבות של בירות, מה שנקרא סיקס פק של באדווייזר, של חברות אחרות שהם באים עם פחיות. ואתה כאילו החנון שהולך עם בקבוק, אז קודם כל, צר לי על המיתוסים.
זה לא נשמע לי הגיוני בכלל, אבל בואו נתייחס רגע לסיפור עצמו, כי עם הצלחה אי אפשר להתווכח.
החברה נפתחה לפני שלוש שנים וכרגע השווי המוערך שלהם הוא שבע מאות מיליון דולר שמעתם טוב שבע מאות מיליון דולר של מוצר שהיה קיים שנים מים,נראה לי שאנחנו צורכים אותו מהיום שבני האדם קיימים ופחיות בירה שקיימים הרבה מאוד שנים ומה שהם עשו.
הם פשוט עשו בידול שהם חיברו בין שני רעיונות זה אחד משבע הצורות השונות של בידול של קיימות שאני תמיד מדבר עליהם וכל מה שצריך זה קצת יצירתיות לזהות צורך בשוק, לזהות צורך שאנשים מרגישים נבוכים במסעדה שהם לא עם החברה, מה שנקרא, ופשוט למזג בין שני דברים קיימים.
מה בשוק שלכם לדעתכם הוא הצורך הבא מה לדעתכם כרגע אנשים מחפשים מה הכאב שלהם, מה חסר להם, מה הצורך שלהם שם. אתם צריכים להיות שיווק נכון, זה משהו שאנחנו מייצרים צורך במקום לספק רצון של בן אדם, אתם לא צריכים שהוא יחפש מים מינרליים. אתם צריכים לספק לו את המים המינרליים שהוא לא ידע, אפילו שהם קיימים. כל מה שאנחנו צריכים לעשות בעסק שלנו זה להיות קצת יותר יצירתיים. במקום לחשוב כל הזמן כמו כולם. כי אם תחשבו כמו כולם תהיו כמו כולם ואם אתם כמו כולם, אז הסיבה היחידה שאני אקנה מכם זה הרבה פרסום והרבה הנחות. ואתם בטח לא רוצים להיות שם עם דרך.