User-agent: GPTBot Disallow: /

ייעוץ סביבתי לעסקים

בתור יועצים עסקיים אנו מודעים למורכבות הגדולה של הנושאים בהם בעל עסק נדרש לטפל על מנת לקבל רישיון עסק. סוגיית אקולוגיה וזיהום סביבתי עולה על סדר היום יותר ויותר והעסקים נדרשים לעמוד בדרישות המחמירות של המשרד לאיכות הסביבה, בייחוד אם מדובר בתחום התעשייה. כדי לעמוד בתקנים ולקבל את ההיתרים הנדרשים על מנת להתחיל או לחדש את הפעילות של החברה, תצטרכו ללמוד והרבה, להבין לעומק את משמעות המושגים והטפסים האינסופיים. בחלק מהמקרים קשה מאוד להתגבר על תהליך זה בכוחות עצמך ונדרשת פניה לאיש מקצוע העוסק בתחום ייעוץ סביבתי או אקולוגי.

אילו עסקים זקוקים לייעוץ סביבתי?

ייעוץ סביבתי אינו נחלת תעשיינים בלבד. בגדול הוא מתיחס למגוון האפשרויות של השפעת הפעילות העסקית של החברה על הסביבה וגם להפך, בודק כיצד הסביבה עלולה להזיק למבנה המדובר והאנשים השוהים בו. הדוגמה הקלאסית שעולה לרבים בראש היא מפעל שפעילותו מיצרת שפכים, פליטת גזים רעילים או בוצה אשר מזהמים את האוויר ואת הקרקע, חודרים למי התהום ופוגעים בבריאות הציבור. תחומי עיסוק אשר עושים שימוש בדלקים ושמנים, כגון תחנות דלק, מוסכים ועוד, גם הם מחויבים לבצע בדיקות תקופתיות אשר מוכיחות שלא מתקיימת פגיעה באיכות הסביבה.

עבודה מול מרכזי מכירות מובילים בישראל, סוכני ביטוח, חברות משכנתאות ועוד מצריכה הכשרה וייעוץ מיוחדים למיצוי ההצלחה. אנו מספקים שירותי ייעוץ ארגוני והכשרה במכירות מקיפים המותאמים לצרכים הספציפיים של כל לקוח. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו יכול לעזור לך לפתח תוכנית מותאמת אישית לעסק שלך תוך ניצול הידע והמומחיות הרבים שלנו בתחומי המכירות, הביטוח, המשכנתאות ועוד. בעזרתנו, אתה יכול להיות בטוח שמרכז המכירות שלך יהיה מצויד בכלים הדרושים כדי להצליח בשוק המשתנה ללא הרף.

בעזרת שיטות עבודה יעילות, צוותי מכירות יכולים לקצר את תהליך המכירה ולשפר את היכולות הכוללות שלהם. על ידי מינוף אוטומציה ושימוש בטכניקות מודרניות כגון פילוח לקוחות וניתוח חזוי, צוותי מכירות יכולים להשיג יותר בפחות זמן ומאמץ. יתר על כן, טכניקות אלו יכולות לעזור להם לזהות לקוחות פוטנציאליים מהר יותר, למקד אותם עם מסרים מותאמים אישית ולסגור עסקאות מהר יותר.

ואילו ענפים רבים אחרים אשר נראים "תמימים" לחלוטין במבט הראשון מחויבים לבצע בדיקות ולהגיש את תוצאותיהן לרגולטורים. כך למשל יזמי הבניה חייבים לערוך סקרי קרקע היסטוריים במגרשי הקרקע המיועדים לבניה. הדבר חשוב במיוחד במקרים של שינוי יעוד קרקע, כיוון שקרקע אשר הייתה בשימוש תעשייתי עלולה להיות מזוהמת ובלתי ראויה למגורים או הקמת בנייני ציבור או מסחר. במקרים אלו היזם יצטרך לבצע דיגום וסקר קרקע וליזום פעולות תיהור ושיקום המתחם בו הוא מתכוון לבנות.

זה עלול לעלות לכם הרבה

כדאי מאוד להתיחס לנושא הסביבה לפני שאתם נכנסים לפרויקט עסקי חדש. לא חסרות דוגמאות של תכניות עסקיות סופר מוצלחות שכשלו במבחן המציאות עקב ההוצאות הלא צפויות של סעיף זה. עלותו של שכר היועץ הוא הרע במיעוטו ביחס למה שאתם עלולים להידרש לשלם עבור הנזק הסביבתי שלא צפיתם או רישיון עסק שנשלל או לא התקבל בזמן. תהיו מודעים לסוגיה, תנסו לצפות מראש ולכלול את ההוצאות הללו בתחזית הפיננסית, לבנות לוחות זמנים ראליים שמתחשבים בתהליכים ואישורים שצריכים להתקבל. כך גם תוכלו להימנע ההפתעות לא נעימות וגם תשנו טוב בלילה בידיעה שהעסק שלכם אינו מסכן את בריאותו של הציבור או את שלום העובדים שלכם.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות