User-agent: GPTBot Disallow: /

החיפוש אחר החופש או ההצלחה

הדרך להצלחה בעסקיםהאם אתם בחופש או שמא אתם נלחמים?

אם אתם תרים אחר החופש באופן מתמיד, אין אני יודע לומר לכם מתי ההצלחה שלכם תבוא. וזו תבונה הבאה מתוך נקודת מבט אישית, מכיוון שאני יודע על עצמי שאני מחפש בכל יום את האלמנטים שיהפכו אותי למצליחן, את האופציות שיקדמו אותי לעבר המטרות והיעדים שהצבתי.

הדרך להצלחה

זה לא שאני לא מעוניין בחופש, וודאי שכן. אך, אם רוצים להצליח ויש אינטרס שבעלי עסקים יצליחו ולא יעבדו קשה, הדרך היחידה לעשות זאת בכך שתעשו דברים המבדילים אתכם מאנשי עסקים אחרים.

  • אם המתחרים שלכם לא עובדים בערב חג או בימי שישי ואתם תעבדו, סביר להניח שתצליחו יותר מהם.
  • אם המתחרים שלכם אינם מסוגלים לתת איזשהו שירות או מוצר מעצמם בחינם או במתנה אולי גם אתם צריכים לפעול כך.

גורם ההצלחה

מה גורם לאנשים מסוימים להצליח? האם זה עניין של מזל? נקודת המוצא הראשית של אנשי עסקים צריכה לנבוע מתוך העניין כי זהו אינו מזל אלא התמודדות נוקבת עם הקלפים הנמצאים בידכם. לכולם ישנה הזדמנות שווה לנקודת התחלה שתאפשר קפיצה לעבר ההצלחה.

בצעירותי לא חילקו לי קלפים, כלומר לא קיבלתי עסק עובד בירושה או שקיבלתי משהו יותר מאחרים. נלחמתי על מקומי והצלחתי ואני רואה אנשים רבים שמוותרים, מרימים ידיים בשלבים מוקדמים ולא נלחמים.

בענף הספורט מלמדים אתכם להילחם ולא לוותר, גם אם ישנו אלמנט של הפסד, לא מרימים ידיים. לומדים לקום, להשתפר ולהיות טובים יותר. ספורט מלמד את האדם להצליח ולהפסיד במקומות בהם התחרות היא יומיומית. התעסקות בענפי ספורט ממקד ומלמד כיצד לעמוד בלוחות זמנים ומעצב את אישיות האדם.

אבי מדריך ג'ודו ולהתאמן אצלו היה אחד הדברים הקשים ביותר בחיי וזאת מכיוון שהחמיר איתי על מנת שלא אתפנק בהיותי בנו, דבר זה לימד אותי המון מכיוון שלמדתי גם איך להפסיד.

לכן אם אתם באמת רוצים להצליח יותר מאחרים, הטיפ שלי אליכם – היו מוכנים לעשות את מה שאחרים לא עושים.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הדרך להצלחה בעסקים
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות