User-agent: GPTBot Disallow: /

גשם, והגדלת מכירות בסטודיו ובחדר כושר

וואווו איזה מזג אוויר משוגע אה? לא מפסיקים לדבר על זה באינטרנט ברשתות החברתיות. באמת יש קצת הרגשה שנסענו לתאילנד ובאמצע יום שמש מתחיל לרדת גשם. המזג אוויר הזה גורם להרבה מאוד בעלי סטודיו וחדרי כושר להיות בהגנה ולא בהתקפה, אימוני ניסיון מתבטלים, אנשים מעדיפים לסגור את עצמם בבית במזגנים, מה קרה? השתגענו לצאת החוצה במזג אוויר כזה? האימונים ריקים, חדרי הכושר דלים בתנועת אנשים, ובאופן כללי מה עוד האוקטובר המקולל הזה יכול להביא עלינו בנוסף לכל החגים שפוגעים לנו בהכנסות?
יש לנו כאן שני אפשרויות. האפשרות הראשונה היא חשבו בצורה סבירה ומקובלת על מזג האוויר הזה, לקבל ולהבין שזו התקופה "חלשה" ואין מה לעשות. או לחשוב ש "איזה מזל שגם ככה חודש חגים" ולראות איך אנחנו יכולים לגרום למצב להשתפר ולחשוב איך דווקא כשכולם בהגנה זה הזמן שלנו לעלות להתקפה.
מה הכוונה לעלות להתקפה? כשאני מדבר על התקפה אני מדבר על:
1.להוציא SMSים למתאמנים ולהזמין אותם לאימון היום בערב–זה הזמן להוציא "SMSים" לכל הלקוחות שלכם, להגיד להם שאתם יודעים שמזג האוויר "מגעיל", אבל יש היום אימון "בן זונה" עם יוסי המדריך שלהם וממש שווה להגיע!
2.לעשות D2D (שיווק מדלת לדלת ) כדי לקדם את העסק שלכם – כולם סגורים בבתים או במשרדים שלהם היום! כולם בפנים! זה הזמן להצטייד במטרייה ולצאת לעשות קצת שיווק במה שנקרא "קו 11", אתם לא תאמינו אילו תוצאות מדהימות תקבלו בשעה או שעתיים של לדפוק על דלתות ופשוט להגיד "היי! אנחנו מהסטודיו פה באזור ואנחנו מחלקים אימונים במתנה לדיירי הרחוב… הנה לו"ז האימונים שלנו לאיזה אימון בא לך להגיע?"
3.לא בא לכם לצאת החוצה? שיחות קרות, שיחות ללקוחות שלא הצלחתם לסגור והיו באימון ניסיון אצלכם, שיחות ללקוחות שלא הגיעו לאימון ניסיון ולהציע לבוא אליכם שוב, שיחות ללקוחות מרוצים שלכם ואיסוף לידים והפניות ללקוחות חדשים שעדיין לא מכירים אתכם. שבו במזגן ותעשו טלפונים! תמלאו את האימונים שלכם!
4.מה עם לצלם סרטוני וידאו בזמן שאתם סגורים בסטודיו? תנצלו את הזמן הזה וצלמו סרטוני וידאו מפוצצים בערך ותעלו אותם לרשתות החברתיות! וידאו הוא עדיין כלי השיווק המוביל כרגע, וככל שתתנו יותר ערך, כך יותר אנשים יגלו אתכם, את המקצועיות שלכם, יוכלו להתחבר אליכם ולמרבה הפלא גם לקנות מכם.
5.תקראו ספר חדש! אני קורא עכשיו את הספר ""Delivering Happiness של המנכ"ל האגדי של רשת הנעליים "זאפוס" שנמכרה ל"אמזון" תמורת 1.2 מיליארד דולר, טוני שיי,! בכל ספר שאני קורא, אני מחפש מיליון שקל, את ה"דבר הזה המוצלח" שאני יכול ליישם בעסק שלי, את העצת זהב הזו שאני יכול להשתמש בה ותתן לי "ניצחון"! אתם תתפלאו כמה אתם יכולים ללמוד ולקבל דרייב לעשות דברים כשאתם קוראים ספר טוב.
6.תפרסמו "וובינר"– מה אפשר לעשות אם לאנשים לא בא לצאת מהבית? תשאירו אותם בבית במזגן ותפרסמו אימון אינטרנטי מיוחד אונליין ואולי אפילו לייב. במקום להתבאס שאנשים לא יגיעו לאימון שלכם, או להתבאס על יום שהוא לא השיא שלכם, תהפכו אותו לכזה, תפרסמו אימון לייב ותדחפו את זה איפה שרק אפשר כדי שכמה שיותר אנשים יחשו וישתתפו! ותחלקו גם אימוני ניסיון מתנה
7.על הדרך 😊
8.תכתבו כתבה שהיא טרנדית למה שקורה עכשיו – גם אתם קוראים עכשיו כתבה טראנדית על מה שקורא עכשיו. גם הלקוחות שלכם יעריכו ויהיו יותר מעורבים אם תעלו כתבה אקטואלית ותחברו את זה לנושא שלכם ולתחום שלכם.
9.כנסו לאינסטגרם ושלחו הודעה אישית ל-50 אנשים שיכולים לשנות לכם את החיים, לא אל תציעו להם את הסטודיו שלכם, אתם צריכים לתת להם קודם כל ערך, אתם צריכים קודם כל לרצות לתת להם לפני שתצפו לקבל, נוסח ההודעה אמור להיות משהו כמו:"היי יוסי! רק רציתי להגיד לך שאני מעריץ אותך ומעריך מאוד את העבודה שאתה עושה! אתה מודל לחיקוי בשבילי ואני רוצה להחזיר לך על כל מה שנתת לי למרות שאתה אפילו לא יודע מזה, מה אני יכול לעשות בשבילך? איך אני יכול לעזור לך?" תעשו את זה ותראו אילו פידבקים מדהימים תקבלו!
10.תבחרו 10-15 לקוחות VIP ושלחו להם מתנה כלשהי קטנה. זה יכול להיות עציץ עם כרטיס ברכה "היי משה! חשבתי עלייך היום… ורציתי להגיד לך תודה על זה שאתה לקוח שלי!" תשקיעו בלקוחות הקיימים שלכם ובמיוחד באלו שמוציאים אצלכם הרבה כסף! זה יותר טוב מכל פעולה שיווקית אחרת שתוכלו לעשות שתחזור אליכם בריבית דריבית! גם הרווחתם מפעולה כזו לקוח לתמיד, גם הוא יספר את זה להרבה אנשים, וגם תוכלו לזכות בפרגון ענק בפייסבוק על המחווה המדהימה שעשיתם עבורם! תקבלו מזה עוד עבודה? כמעט ואין סיכוי שלא!
11. יש לכם כרטיסיות בסטודיו? תקבעו אימון חוויתי בים מחוץ לסטודיו שלכם, תביאו 50 מתאמנים לאימון, גם תביאו 50 ניקובים ומימושים של כניסות אצלכם וגם תעשו להם קצת "שינוי אווירה" מהסטודיו שהם רגילים להתאמן בו, WIN-WIN לכולם! קצת טירונות, מה קרה?
זהו, בקיצור כמו שכבר הבנתם, ברור שיש המון דרכים ושיטות להפוך יום גרוע שיום מעולה וכל מה שצריך זה קצת חשיבה שמחוץ לקופסה, יצירתיות ורצון אמיתי לעשות משהו בקשר למצב.
שלכם,
אריה טוקר.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות