User-agent: GPTBot Disallow: /

גשם, בוץ, חום והגדלת מכירות במזג אוויר משוגע

מזג אוויר משוגע אה? כל הרשת מדברת עליו. יש תחושה קצת כאילו טסנו לחופשה בתאילנד ובאמצע יום חם להחריד פתאום יורד עלינו גשם. המזג אוויר הזה גורם להרבה מאוד בעלי עסקים ואנשי מכירות להיות בהגנה ולא בהתקפה, פגישות מתבטלות, אנשים מעדיפים לסגור את עצמם במשרדים במזגנים, מה הם השתגעו לצאת החוצה במזג אוויר כזה? החנויות ריקות, מרכזי הקניות דלים בתנועת אנשים, ובאופן כללי מה עוד האוקטובר המקולל הזה יכול להביא עלינו בנוסף לכל החגים שפוגעים לנו בהכנסות?

יש לנו כאן שני אפשרויות. האפשרות הראשונה היא להיות "סבירים" עם מזג האוויר הזה, להסכים עם זה שהיום הזה "חלש" ואין מה לעשות ו"איזה מזל שגם ככה חגים" ולראות איך אנחנו יכולים לגרום לסיטואציה להיות טובה יותר, ואיך דווקא כשכולם בהגנה זה הזמן שלנו לעלות להתקפה.
כשאני מדבר על התקפה אני מדבר על:

1. שירות משלוחים חינם ללא מינימום עד הבית– זה הזמן לבטל את ה"מידיניות" שיש לכם בעסק, ואם מוחמד לא בא אל ההר, אז הגיע הזמן שההר יגיע אליו ללא כל תנאים או מדיניות. זה הזמן להוציא "SMSים" לכל הלקוחות שלכם, להגיד להם שאתם יודעים שמזג האוויר "מגעיל", ואתם בדיוק בדרך ללקוח שלכם ומתוך סקרנות ודאגה האם הם ירצו גם לקבל משהו מכם.
2. לנסוע ללקוח במקום שיגיע אליכם למשרד- אני לא יודע מה אתכם, אבל אצלנו יש מדיניות בעסק לא לוותר על שום פגישה, לא לוותר על לתת ערך ללקוח בעד שום מחיר ולעשות "את מה שנדרש" כדי להגשים את זה. הלקוח מתבאס לצאת אליכם או לנסוע אליכם? זה הזמן לבוא אליו. להגיד לו "עזוב אותך, לגמריי מבין אותך, את הפגישה הזו נעשה אצלך! חשוב לי להיפגש איתך ואני אבוא אלייך! שים קפה על האש אני בדרך…"
3. לעשות D2D (שיווק מדלת לדלת ) כדי לקדם את העסק שלכם – כולם סגורים בבתים או במשרדים שלהם היום! כולם בפנים! זה הזמן להצטייד במטרייה ולצאת לעשות קצת שיווק במה שנקרא "קו 11", אתם לא תאמינו אילו תוצאות מדהימות תקבלו בשעה או שעתיים של לדפוק על דלתות ופשוט לשאול בנחמדות האם הם צריכים את המוצר או השירות שלכם, ועל הדרך אולי יפנקו אתכם בשתייה קרה ( במקום חמה, ביום של גשם, איזה משוגע זה אה?! ).
4. לא בא לכם לצאת החוצה? שיחות קרות, שיחות ללקוחות שלא הצלחתם לסגור והיו אתכם בפגישה, שיחות ללקוחות שלא הגיעו לפגישה אתכם ולהציע לבוא אליהם, שיחות ללקוחות מרוצים שלכם ואיסוף לידים והפניות ללקוחות חדשים שעדיין לא מכירים אתכם. שבו במזגן ותעשו טלפונים! תתאמו פגישות וצאו אליהם!
5. מה עם לצלם סרטוני וידאו בזמן שאתם סגורים במשרד? פגישות התבטלו? תנצלו את הזמן הזה וצלמו סרטוני וידאו מפוצצים בערך ותעלו אותם לרשתות החברתיות! וידאו הוא עדיין כלי השיווק המוביל כרגע, וככל שתתנו יותר ערך, כך יותר אנשים יגלו אתכם, את המקצועיות שלכם, יוכלו להתחבר אליכם ולמרבה הפלא? גם לקנות מכם.
6. תקראו ספר חדש! אני קורא עכשיו את הספר ""Delivering Happiness של טוני שיי, המנכ"ל האגדי של רשת הנעליים "זאפוס" שנמכרה ל"אמזון" תמורת 1.2 מיליארד דולר! בכל ספר אני מחפש מיליון שקל, בכל ספר אני מחפש את ה"דבר הזה" שאני יכול ליישם בעסק שלי, את העצת זהב הזו שאני יכול להשתמש בה ותתןלי "WIN"! אתם תתפלאו כמה הרבה אתם יכולים ללמוד ולקבל דרייב לבצע דברים כשאתם קוראים ספרים.
7. תפרסמו "וובינר"– לאנשים לא בא לצאת מהבית? תשאירו אותם בבית במזגן ותפרסמו הרצאה אינטרנטית בנושא שיעניין את קהל היעד שלכם, במקום להתבאס שאנשים לא יגיעו להרצאה שלכם, או להתבאס על יום שהוא לא השיא שלכם, תהפכו אותו לכזה, תפרסמו וובינר ותדחפו את זה איפה שרק אפשר כדי שכמה שיותר אנשים יירשמו!
8. תכתבו כתבה שהיא טרנדית למה שקורה עכשיו – בדיוק כמו שאתם קוראים את המאמר הזה, יש מזג אוויר חריג בחוץ? אנשים מדברים על זה? תנו להם ערך בכך שתשלבו את ה"ידיעה התקשורתית" הזו לנושא שקשור ומעניין את קהל היעד שלכם
9. כנסו לאינסטגרם ושלחו הודעה אישית ל-50 אנשים שיכולים לשנות לכם את החיים, לא אל תציעו להם את המוצר או השירות שלכם, אתם צריכים לתת להם קודם כל ערך, אתם צריכים קודם כל לרצות לתת להם לפני שתצפו לקבל, נוסח ההודעה אמור להיות משהו כמו:"היי יוסי! רק רציתי להגיד לך שאני מעריץ אותך ומעריך מאוד את העבודה שאתה עושה! אתה מודל לחיקוי בשבילי ואני רוצה להחזיר לך על כל מה שנתת לי למרות שאתה אפילו לא יודע מזה, מה אני יכול לעשות בשבילך? איך אני יכול לעזור לך?" תעשו את זה ותראו אילו פידבקים מדהימים תקבלו!
10. תבחרו 10-15 לקוחות VIP ושלחו להם עציץ חבילת שוקולדים פרחים במשלוח עם הכיתוב:"היי יוסי! חשבתי עלייך היום… ורציתי להגיד לך תודה על זה שאתה לקוח שלי!" תשקיעו בלקוחות הקיימים שלכם ובמיוחד באלו שמוציאים אצלכם הרבה כסף! זה יותר טוב מכל פעולה שיווקית אחרת שתוכלו לעשות שתחזור אליכם בריבית דריבית! גם הרווחתם מפעולה כזו לקוח לתמיד, גם הוא יספר את זה להרבה אנשים, וגם תוכלו לזכות בפרגון ענק בפייסבוק על המחווה המדהימה שעשיתם עבורם! תקבלו מזה עוד עבודה? כמעט ואין סיכוי שלא!
כמו שאתם רואים, יש המון צורות, דרכים ורעיונות עם חשיבה מחוץ לקופסא שיכולים להפוך את היום הזה שלכם, לפרודוקטיבי ומוצלח הרבה יותר! פשוט תעשו משהו לגבי זה!

שלכם,
אריה טוקר.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות