User-agent: GPTBot Disallow: /

בילוי בימי מיתון

חסכון במיסיםהמצב הכלכלי דוחק, המיתון העולמי בהחלט מראה את אותותיו הכבדים גם בישראל, שיא של כל הזמנים בחודש ינואר בלשכת התעסוקה במספר המפוטרים, אבל יחד עם המלחמות, הבחירות, האבטלה והקשיים צריך משהו גם לנשמה. התקציב לא מאפשר טיול בחו"ל ולא סוף שבוע ארוך באילת או אפילו איזה ארוחה טובה במסעדה נחשבת, אז איך בכל זאת מבלים ומטיילים בימים אלה ולא ממשכנים את הבית ?

אם בא לכם לצאת לחופשה קצרה בארץ או בחו"ל הדרך הטובה ביותר לעשות זאת , כמו תמיד אגב, היא דרך מבצעי הרגע האחרון או מקסימום שבוע לפני. הדרך להיות עם היד על הדופק ולדעת מה קורה און ליין מבלי להתאמץ יותר מדי היא לקבל דיוור ישיר לתיבת הדואר האלקטרוני אחת לשבוע לפחות, של מבצעי השבוע או הימים הקרובים. ניתן לעשות זאת דרך כל אתר של רשת בתי מלון, כמו "הולידי אין", "שרתון", "דן" וכיו"ב, וכמובן דרך משרדי נסיעות ולבקש עדכון שבועי למייל בהרשמה באתרי הבית כמו ב"צבר" או "גוליבר" או אפילו בחברות תעופה כמו "ישראייר" ו"אל-על" שמעדכנות בדיוור ישיר למייל מפעם לפעם על דילים אטרקטיביים במיוחד של הרגע האחרון. כך תוכלו להערך בטווח של מספר ימים עד שבוע לנסיעה משתלמת במיוחד בארץ או בחו"ל. בימים אלו דילים אטרקטיביים במיוחד ניתן להשיג ליעדים כמו טורקיה, תוכלו לנסוע לסופשבוע ארוך ולקבל טיסה, מלון ברמה גבוהה וארוחות לאורך כל היום "הכל כלול" במחיר מצחיק של 200$, שנים שלא היו כאן מחירים כאלה.

ואם חפצה נפשכם בחופשה כפרית ושקטה בארץ, תוכלו לגלוש באינטרנט אל פורטלי צימרים וחופשה כפרית, כשהדילים הכי משתלמים הינם כמובן באמצע שבוע. תוכלו לקבל בקתה מפוארת ומאובזרת עם כל הפינוקים הכי גדולים והכי קטנים, החל מג'קוזי ענק, פלזמה ענקית על הקיר ושלל מגבות רכות וריחניות וכלה בעוגה ועוגיות, חמישה סוגי תה, פירות וירקות מהטבע, בקבוק יין ואינסוף נרות, וכל זאת בלב מטע או על צלע ההר מול נוף עוצר נשימה, במחיר של כמעט חצי מלילה בסוף השבוע, מומלץ בעיקר בחורף, בתקופות של בין חגים ולפני האביב.

ואיך תדעו איפה הכי כדאי לאכול? ארוחת גורמה איכותית ויוקרתית במחיר שפוי שלא יחסום את מסגרת כרטיס האשראי שלכם? גם כאן, כדאי מאד להכנס לאתרי הבית של המסעדות המועדפות עליכם ולהצטרף למועדון הלקוחות שלהם באמצעות הרשמה פשוטה באינטרנט ואישור קבלת פרסומות מהם תוכלו להתעדכן לפחות אחת לחודש על דיל אטקרטיבי, על קופון הנחה משתלם, ערב טעימות מיוחד או אפילו להזמנה על חשבון הבית לרגל יום הולדת או יום נישואיכם. דרך נוספת להתעדכן ולמצוא את ארוחת המלכים שלכם היא דרך כרטיס האשראי שלכם. רובנו ככולנו מחזיקים לפחות בכרטיס אשראי אחד, כל חברת אשראי מעניקה מדי חודש סל הטבות חודשי ללקוחותיה, אשר מכיל בתוכו שובר הנחה לפחות למסעדה אטרקטיבית אחת או לבית קפה. כדאי לנצל זאת במסגרת התקציב.

ואם המצב אינו מאפשר לא חופשה ולא מסעדה – איך מבלים בחינם?

ניתן לגלוש אל אתרי בילויים ואטרקציות כמו "מפה" ולמצוא שם בקלות מגוון רחב של פעילויות, טיולים, הנחות, מבצעים וגם אטרקציות בחינם בקטגוריה המיועדת לכך. באופן הזה תוכלו לסייר, לטעום, לדווש, לתצפת, לחוות ולהנות במחיר הנסיעה (דלק לרכב או כרטיס רכבת או אוטובוס) בלבד. מעבר לכך תוכלו להקיש בכל מנוע חיפוש אטרקציות, טיול או בילוי חינם למבוגרים או לילדים ולקבל את כל החינמים ישירות לתיבת הדואר.

אז למה אתם מחכים? יאללה רוצו לתכנן לכם סוף שבוע כיפי לגוף ולנשמה.

אלעד הדר, מנכ"ל

Success ייעוץ עסקי

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות