איך להפסיק הרגלים רעים

חסכון במיסיםאם אתה יכול להפסיק הרגלים רעים, תוכל להצליח יותר.
לדוגמה, הרגלים רעים של בזבוז כספים יכולים לבלום את ההצלחה הפיננסית שלך.

דחיית דברים למועד מאוחר יותר מפחיתה את ההכנסה שלך. התנהגות כקורבן גורמת לאנשים להתרחק ממך.

בריאות לא טובה נגרמת לעיתים קרובות בגלל עישון, שתיית אלכוהול, סמים, הרגלי אכילה רעים או היעדר התעמלות גופנית. כשאתה מפסיק את ההרגלים הרעים האלה, אתה מרגיש טוב יותר ומאריך את חייך.

נישואים גרועים נגרמים לעיתים קרובות בגלל הרגלים רעים כמו חוסר כנות, זלזול ובגידה. כשאתה מפסיק את ההרגלים האלו, אתה ובת זוגתך יכולים לההנות מנישואים מאושרים יותר.

הכנסה נמוכה נגרמת לעיתים קרובות על ידי הרגלים רעים כמו ריכוז נמוך, מצבי רוח משתנים ועצלות. כשאתה מפסיק את ההרגלים האלו, אתה מבצע יותר דברים בפחות זמן וזה הכרחי בשביל להגדיל את ההכנסה שלך.

מלעשן ועד לשקר, מחוסר ארגון ועד להימורים, אתה יכול להפסיק כל התנהגות שהיא מזיקה לך ולהצלחה שלך.

לקיחת שליטה

אתה יכול לשלוט בעצמך. לדוגמה, אתה הוא זה ששולט בידיים וברגליים שלך. אתה הוא בעל ההחלטה שאומר להיכן הגוף שלך הולך.

במילים אחרות, הרגלים הם לא דברים שנכפים עליך על ידי אחרים. הרגלים הם עניין של שליטה עצמית.

" ניתן לחלק שליטה לשלושה חלקים נפרדים. החלקים האלו הם התחלה, שינוי ועצירה."

" הרגל הוא פשוט משהו שאדם אינו יכול לעצור."

" כשאדם מאבד את היכולת שלו לעצור דבר כלשהו, הדבר הזה נעשה במידה מסוימת השליט שלו."

" חוסר אונים, חוסר מיומנות, חוסר יעילות, תזזיתיות ומצבים לא רצויים אחרים בעבודה כולם נובעים מחוסר יכולת להתחיל, לשנות ולעצור דברים." ל. רון האברד, בעיות העבודה
אם אתה לא יכול לשלוט בהרגל, ההרגל נעשה השליט שלך.

לדוגמה, אתה מחליט להפסיק לאכול סוכר. אתה חושב שאתה יכול להתחיל, לשנות ולעצור את ההרגל הזה ללא בעיות. אז אתה מנסה לעבור יומיים ללא סוכר. אתה מרגיש בשליטה.
אך אז הדחף משתלט עליך ואתה כבר לא בשליטה. אוכל סופגניות לארוחת בוקר, ממתקים בארוחת צהרים, עוגה אחרי ארוחת ערב ועוגיות מול הטלוויזיה בלילה. אתה פשוט לא יכול להפסיק לאכול סוכר. הדחף לאכול סוכר הוא השליט שלך.

שליטה בהרגל בכדי להפסיק הרגל

" שליטה מורכבת אך ורק מהתחלה, שינוי ועצירה. לא קיימים גורמים אחרים בשליטה מוחלטת. אם אדם יכול להתחיל משהו, לשנות את המיקום שלו במרחב או את ההתקיימות שלו בזמן ולעצור אותו, על פי רצונו, ניתן לומר שהוא שולט בו, ולא משנה מהו הדבר." – ל. רון האברד

אם כן איך תוכל להגדיל את השליטה העצמית שלך?
שפר את היכולת שלך להתחיל, לשנות ולעצור את עצמך.

מה אתה יכול להתחיל בנוגע להרגל הרע? לדוגמה, אתה מחליט להתחיל לאכול סוכר בצהרים ביום אחד, ולמחרת ב-2:00 אחה"צ וב-9:00 בבוקר ביום השלישי. אתה מחליט מתי לאכול את הסוכר של אותו יום.

ובהמשך, תשנה דברים בנוגע להרגל הרע. אכול יותר דבש ופירות. אכול ממתק בארוחת בוקר או סופגנייה לפי ארוחת ערב. שנה את ההרגל בהצלחה.

לבסוף, אתה מוצא דרכים להפסיק את ההרגל. לדוגמה, הפסק לאכול סופגניות לעד. הפסק לאכול עוגיות ללילה אחד. אכול רק חצי וופל וזרוק את מה שנשאר. אתה עוצר בהצלחה את ההרגל בדרכים שונות.

בעודך ממשיך להתחיל, לשנות ולעצור את ההרגל, זה ייעשה קל יותר ויותר. אתה תבחין שיש לך יותר שליטה על ההרגל עד שתהיה מודע לכך שאתה שולט באופן מלא על ההרגל. בשלב זה אתה מפסיק לעד את ההרגל.

המלצות

אנו יצרנו שירות אינטרנטי שבו תוכל להשתמש כדי להפסיק את ההרגלים שלך באמצעות השימוש התחלה, שינוי ועצירה. השירות הוא ללא תשלום ולא דורש הרשמה.

כנס ל- www.tipsforsuccesscoaching.org כדי ללמוד יותר אודות שליטה. או שאתה יכול להתחיל לקחת שליטה על הרגל רע כלשהו ברגע זה בכך שתחליט להתחיל.
התחל!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online

באותו העניין

באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות