יש לי לקוח שבעצם משקיע חצי מתקציב הפרסום ועושה פי שתיים מחזור ולקוח אחר ובעצם שניהם באותו התחום. ניתחתי את הקמפיינים ובהנחה שאיש הפייסבוק שלו עושה עבודה טובה ובאמת שזו לא הבעיה,
גיליתי שהבעיה הייתה באסטרטגיה ומה הוא מקדם.
במקום לקדם בשירות הראשון שלו אפשרות הדגמה חינם או בעלות מאוד מאוד קטנה, הקידום שלו הוא של מוצר במבצע של אלף שקלים.
שמעתם טוב אלף שקלים נגיעה ראשונה.
אני לא מכיר אותכם, לא יודע מי אתם, לא יודע אם אתם טובים או לא,
אבל בנגיעה הראשונה אני רוצה 1000 שקלים ואם זה טוב תקנו, חבילה של טיפולים.
זה כבר עולה אלפי שקלים.
מה אתה מתפלא? אתה לא מכניס אותם בעדינות אליך.
אתה לא בונה איתם משפך שיווקי, במקום זה אתה ישר מנסה לנעוץ את העסקה ולמכור את השירות הגדול ביותר שלך. לכן היחס המרה שלך כל כך נמוך כי צריך לבנות את זה בצורה רכה.
יש משפך שיווקי נכנסים למעלה בחינם או בעלות סימלית ולאט לאט מרחיבים.