User-agent: GPTBot Disallow: /

אסטרטגייה שיווקית לא נכונה גרועה מקמפיין גרוע

יש לי לקוח שבעצם משקיע חצי מתקציב הפרסום ועושה פי שתיים מחזור ולקוח אחר ובעצם שניהם באותו התחום. ניתחתי את הקמפיינים ובהנחה שאיש הפייסבוק שלו עושה עבודה טובה ובאמת שזו לא הבעיה,
גיליתי שהבעיה הייתה באסטרטגיה ומה הוא מקדם.
במקום לקדם בשירות הראשון שלו אפשרות הדגמה חינם או בעלות מאוד מאוד קטנה, הקידום שלו הוא של מוצר במבצע של אלף שקלים.
שמעתם טוב אלף שקלים נגיעה ראשונה.

אני לא מכיר אותכם, לא יודע מי אתם, לא יודע אם אתם טובים או לא,
אבל בנגיעה הראשונה אני רוצה 1000 שקלים ואם זה טוב תקנו, חבילה של טיפולים.
זה כבר עולה אלפי שקלים.

מה אתה מתפלא? אתה לא מכניס אותם בעדינות אליך.
אתה לא בונה איתם משפך שיווקי, במקום זה אתה ישר מנסה לנעוץ את העסקה ולמכור את השירות הגדול ביותר שלך. לכן היחס המרה שלך כל כך נמוך כי צריך לבנות את זה בצורה רכה.

יש משפך שיווקי נכנסים למעלה בחינם או בעלות סימלית ולאט לאט מרחיבים.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות