User-agent: GPTBot Disallow: /

אין קיצורי דרך לשגשוג ופריחה

חסכון במיסיםשיש לך בעיות, אתה מתמקד בכסף או בייצור, יותר מידי.

אם אתה מתמקד יותר מידי בכסף, כל מה שאתה חושב עליו זה "להשיג כסף, להשיג כסף, להשיג כסף." אתה לווה כמה כסף שאתה יכול. אתה משכנע אנשים לשלם לך על מוצרים או שירותים שטרם ייצרת. אתה מהמר או משקיע מתוך תקווה שתשיג כסף מבלי שתצטרך לעבוד עבורו.

לדוגמא, מנהל של חברת מחשבים עסוקה יותר במכירת מחשבים מאשר בייצור של מחשבים. היא קונה פרסום ענק, שוכרת מוכרים מצוינים ומשלמת להם עמלות גבוהות. כיוון שהחברה שלה אינה מסוגלת לייצר מספיק מחשבים ואלה שהם מייצרים אינם איכותיים, היא מפוטרת על ידי הבעלים. לחברה יש שם רע והיא נסגרת.

אם אתה מתרכז יותר מידי בייצור, כל מה שתחשוב עליו זה "לייצר, לייצר, לייצר." אתה בונה את המוצר שלך או מספק את השירות שלך בלי שום תשומת לב על כסף. אתה חושב "אם רק אייצר ולא אעשה דבר אחר, בסופו של דבר אקבל כסף."

לדוגמא, רופא שיניים אוהב לגרום לחיוך של אנשים להראות מושלם. הוא שונא לבקש כסף. אז הוא עובד קשה ומתקן את השיניים של אנשים, אבל אף פעם לא גובה. הוא לא מתמקד מספיק בכסף והחברה נסגרת כי היא נקלעת לקשיים .

"כאשר כסף או ייצור יוצא מאיזון, אתה נקלע לצרות. 'רק ייצור בלי כסף' הוא רע באותה מידה כמו 'רק כסף בלי ייצור'.

"זה גם מסביר את המסתורין הקיים בעולם בנוגע לתקופות שגשוג ושפל כלכלי, מסתורין אשר אי פתרונו, הופך את כל נושא הכלכלה לנושא מטורף.

"אספקת מוצר איכותי במחיר הולם היא התשובה הנכונה. רק אז השגשוג נמשך."

"אין קיצורי דרך בדרך לשגשוג." ל. רון האברד

רק כסף, בלי ייצור

כפי שכבר הבחנת, יותר מידי אנשים תקועים על איך להשיג כסף ולא ייצור. לדוגמא: יעקב שמע שאנשים עושים כסף על ידי קניית בתים ומכירתם ברווח גדול. יעקב גם גילה שהוא יכול ללוות סכומי כסף גדולים, אפילו שהוא לא יוכל לעמוד בתשלום עבורם. הוא משוכנע "אני רק אקנה את הבית הגדול הזה, עם הלוואה. אמכור אותו תוך שנה וארוויח סכום כסף גדול, כמו כולם."

ליוסי יש חברה אשר בבעלותה קרן פנסיה בשווי מליון דולר. מאות עובדים תרמו את חלקם לקרן הזו. משה משכנע את יוסי לתת לו את המיליון דולר כדי שהם יהפכו לשני מליון דולר באמצעות הלוואות גדולות לבתים. משה מקבל עמלה גדולה מהבנק על הבאת יוסי להשקיע מליון דולר.

אלי הוא הבעלים של חברת השקעות. הוא אומר לחברת המשכנתאות "תן לי לשלוט בחשבונות שלך בשווי 100 מליון דולר. יש לי משקיעים שישקיעו ב-150 מליון דולר, כיוון שהם מאמינים שהנכסים ימשיכו לעלות. ואני ואתה נקבל עמלה של 2 מליון דולר!"

יעקב לא יכול לעמוד בהחזרים של ההלוואה שלו ואף אחד לא קונה את הבית שלו, אז הוא פושט את הרגל. התוכנית של משה נכשלת לחלוטין ומוחקת את קרן הפנסיה של החברה של יוסי, כלומר ליוסי אין כסף לשלם לעובדיו דמי פרישה. משה זוכה לשם רע ואינו יכול להשיג עבודה. אלי מבקש מהממשלה סיוע כספי של 150 מליון דולר.

רק ייצור בלי כסף

כשחוואים מייצרים יותר מידי אוכל, הוא נירקב ונזרק. הם אינם מוודאים שאנשים ישלמו לפני שהם זורעים או שהם אינם יודעים איך למכור את היבול לאחר שנקטף.

כאשר מתכנתי מחשבים מייצרים שירות אינטרנטי שאף אחד לא מעוניין בו, הם יצטרכו לחיות בבית הוריהם. מתכנתים אשר מגלים מה אנשים קונים לפני שהם מייצרים את שירותי האינטרנט שלהם יכולים לחיות בבתים יפים.

אם יצרני מכוניות ממשיכים לייצר מכוניות גדולות ומשאיות כשאנשים רוצים מכוניות היברידיות או חשמליות, אלפי מכוניות שמונעות בדלק ימתינו בחניונים.

כאשר מישהו שם את אותה כמות של תשומת לב על כסף ועל ייצור מוצר או שירות, הוא מבטיח את השגשוג שלו.

המלצות:

כדי להצליח, עליך לעשות שני דברים:

1) לייצר מוצר או שירות בעל איכות גבוהה

2) לקבל שכר טוב עבורם.

שניהם.

לדוגמא, אם אתה ספר, גלה איך לספק תספורות באיכות הכי גבוהה שאפשר ואיך לקבל עליהן שכר הולם. אם אתה מתמקד יותר מידי בכסף וגובה יותר מידי, אתה תאבד את הלקוחות שלך. אם תתמקד יותר מידי בתספורות נפלאות, אך לא תגבה מספיק כסף, אתה תתרושש.

מה אתה מייצר? האם זה באמת בעל ערך? אם לא, מה אתה צריך לשנות כדי שהוא יהפוך לכזה?

אם המוצרים שלך או השירותים שלך הם בעלי ערך, האם אתה מרוויח מספיק כסף עליהם? אם לא, מה אתה צריך לשנות כדי לגבות מחיר הולם?

אם תעשה את שני הדברים האלה, אתה תשגשג. אם לא תעשה אותם, היה לך מחסור.

ייצר מוצר או שירות בעלי ערך, וודא שאתה מקבל עבורם תשלום הולם ותהנה מחיים מצליחים.

"אין קיצורי דרך לשגשוג אמיתי." ל. רון האברד.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות