User-agent: GPTBot Disallow: /

איך לפתור בעיות פיננסיות?

איך אתה פותר בעיות פיננסיות?חסכון במיסים

  1. מפסיק לבזבז
  2. דואג
  3. מאשים מישהו או משהו
  4. מתייאש
  5. נכנס לחובות גדולים יותר
  6. מוכר נכס כלשהו
  7. נכנס לדיכאון
  8. מתלונן
  9. גונב או מרמה
  10. מקווה שמישהו פשוט ייתן לך את הכסף שאתה צריך

ברור שאף אחד מהפתרונות האלו לא יעזור לך להרוויח יותר כסף.

אולם, הפתרון הזה יעיל:

"אני פותר בעיות פיננסיות על-ידי עשיית הרבה כסף, לא בדאגה או עצבות או תקווה לא מעשית." – ל.רון האברד

אתה פותר את הבעיות הכספיות שלך על-יד כך שאתה מייצר כסף. שום גישה אחרת לא מהווה פיתרון. הפיתרון שלך היחידי הוא כסף בשפע.

מה אנו ממליצים לך לעשות?

  1. חשב כמה כסף אתה צריך. רשום את הסכום הכולל בראש העמוד. לדוגמה, "אני צריך להרוויח30,000 ₪ בחודש."
  2. ערוך רשימה של כל הנכסים שלך. כלול את כל רכושך האישי, המיומנויות שלך, הידע שלך, הקשרים שלך והדברים אותם אתה אוהב לעשות. אלו מהווים חלק או את כל המרכיבים הנחוצים להשגת ההצלחה הרבה ביותר עבורך, לכן וודא שהרשימה שלמה ככל שניתן.

    דוגמאות: יש לך משאית, מצלמה, חדר שינה ריק ו-40,000 ₪ במזומן. אתה טוב בארגון, הקשבה לאנשים, למידה, דיבור ובגרימה לאנשים להרגיש חשובים. אתה מבין בגידול סוסים, בתוכנת WORD, בבניית ריהוט, במדינת ישראל, במכירות באינטרנט ושימוש בדואר אלקטרוני. אתה מכיר את שולה, אלי, שלמה, נעמה, אהוד, דויד וכו'. אתה אוהב לעזור לאחרים, לבנות מודלים של מטוסים, לפתור בעיות מורכבות, ללמוד דברים חדשים ועוד.

  3. המצא דרך כלשהי שבאמצעותה תוכל להשתמש בנכסים שלך כדי ליצור כסף. ערוך רשימה. שיטות ישנות, שיטות חדשות, כל שילוב של נכסים שיפיק הכנסה.

    דוגמאות: להשתמש בחדר שינה הריק כדי להתחיל עסק קטן למכירת מצלמות, רהיטים ותכשיטים באמצעות מכירות פומביות באינטרנט. תלמד איך להכין החזרי מס. עזור לבוס שלך בעשיית משלוחים במשאית שלך.

  4. בחר שיטה בדוקה. האם השיטה הזאת מייצרת כסף עבור מישהו אחר? אם כן, היא טובה כמועמדת. אם אף אחד לא הרוויח אי-פעם כסף עם הרעיון שלך, חפש משהו אחר. דבוק בשיטות בדוקות שעובדות והמצא שיטות חדשות אחרות כתחביב בזמן כלשהו אחר.
  5. וודא שאותם אנשים שמקבלים ממך את השירות או המוצר ישלמו לך עבורם. לדוגמה, שאל את הבוס שלך, "האם אתה יודע שאני מכיר 150 מגדלי סוסים? הם זקוקים לסככות עבור הסוסים שלהם. אם הייתי בודק את השוק ורואה האם כדאי לנו להוסיף סככות ניידות לקו המוצרים שלנו, אם זה היה משתלם, הייתי מוכן להיות האחראי על האגף החדש."דוגמה נוספת, אתה חושב להיות צלם מקצועי. אז אתה נפגש עם צלמים מקצועיים כדי לראות כמה כסף הם עושים.שאל את הסובבים אותך. לדוגמה, שאל את חבריך "אם הייתה לי חברת ביטוח ויכולתי לחסוך לך כסך על ביטוחי הרכב והבית שלך, האם תהיה מעוניין?" "אם הייתי מסריט וידאו המסביר איך לעשות תספורת לילדים, האם היית קונה אותו?"
  6. אם כל הסימנים טובים, בחן את העניין לפני שאתה משקיע המון זמן ומאמצים על הרעיון. לדוגמה, הרץ עסק במשרה חלקית מהבית שלך כדי לוודא שזה יהיה פופולארי וריווחי. צור מספר מוצרים או שירותים כדי לבדוק אם מישהו יקנה אותם. נסה את סדרת המודעות החדשה בעיתון עם תפוצה קטנה. הרטב את הבוהן לפני שאתה צולל פנימה, במיוחד אם הרעיון חדש.
  7. ברגע שהרעיון עובד בצורה וודאית, אז ורק אז השקע באופן משמעותי זמן וכסף בפרויקט.
  8. אם אתה לא מצליח לתכנן מקור הכנסה יעיל, תכנן כיצד להגדיל את הנכסים שלך. הרבה יותר קל ליצור מקורות הכנסה חדשים, אם יש לך את המרכיבים הנכונים.לדוגמה, אולי תצטרך לימודים נוספים, התמחות או ניסיון בתחומים מסוימים לפני שתוכל ליצור הכנסה נוספת. אולי תצטרך להגדיל את האחריות שלך. אולי תצטרך היכרות רבה יותר עם התחום. אולי תצטרך ליצור קשרים נוספים.
  9. ברגע שאתה בטוח שיש לך תוכנית שתעבוד, עבוד קשה והרבה כדי לגרום לכך לקרות. אתה תפתור את הבעיות הפיננסיות על-ידי כך שתיצור כסף בכוחות עצמך.
  10. את השלב האחרון מעטים מבצעים, אך הוא עקרון מפתח כדי להיות עשיר.

"אני לעולם לא מסתמך על מקור יחיד. אני תמיד מתכנן להשיג את הסכום הכולל שאותו אני צריך מכל אחד משלוש או ארבע הדרכים או המקורות." – ל. רון האברד

אחרי שיש לך מקור הכנסה יציב אחד, חפש מקור נוסף באמצעות חזרה על הצעדים הללו.

זכויות יוצרים © 2008 TipsForSuccess.org. כל הזכויות שמורות. הוקרת תודה ניתנת לספריית ל.רון האברד עבור מתן הרשות לשעתק קטעים נבחרים מתוך עבודותיו בעלות זכות יוצרים של ל. רון האברד.www.tipsforsuccess.org

 

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות