User-agent: GPTBot Disallow: /

איך להתמודד עם הסחות דעת

חסכון במיסיםהאם אי פעם היית עסוק כל היום בלי להשיג כלום? כנראה שדעתך הוסחה.

האם אי פעם תהית למה אתה מתוסכל בעבודה? ייתכן שהסחות דעת עוצרות אותך.

אי פעם הרגשת לחץ? הסחות דעת הן כנראה הסיבה.

הסחות דעת אינן סתם דבר מרגיז, הן כוח הרסני העשוי להרוס לחלוטין את התפוקה שלך. לדוגמא: עובדים פטפטנים, בעיות אישיות, ימי שמש, ימי גשם, ימי חופש, רעידות אדמה, חובות, אנשי מכירות, דאגות פיננסיות, בעיות בריאות ועוד.
איך אתה מתמודד עם הסחות דעת? אתה מתארגן.

"האנשים או האזורים אשר הכי פחות מאורגנים הם המושפעים העיקריים מהסחות דעת." – ל. רון האברד.

עסק מסודר מבין מהן הסחות דעת ומתארגן להתמודד עימן. למשל, עובד מפתח מודיע שהוא חולה. בקבוצה מאורגנת, המנהל מעסיק עובד זמני מחברת כוח אדם, נותן לו רשימת מטלות כתובה וכולם משלימים את עבודתם. בקבוצה לא מסודרת, מדיינים בבעיה 20 דקות בלי להגיע לפתרון. אחר כך כלל הקבוצה מוסחת כל היום כיוון שיש להם עבודה של עוד אדם לסגור ביניהם.
בעסק מסודר, כשבעל העסק מקבל הודעה חוקית, הוא מעביר את הטיפול בבעיה לעורך הדין של החברה, ומתרכז בהפיכתו של היום ליום יצרני. מנהל לא מאורגן עוזב הכל ומבלה שעה בטלפון ומלא דאגות כל היום.
קבוצה מאורגנת יודעת לנהל מקרי חירום, אסונות וכן עליות פתאומיות בייצור בלי להתאמץ. קבוצה לא מאורגנת נאלמת דום.

ארגון אישי

למשל, אתה לא חייב לדבר עם כל מי שמתקשר אליך. כמו כן זה מיותר לקרוא כל אימייל שאתה מקבל. אם אתה מאורגן, התקשורות שלך מסודרות כך שאתה מקבל רק את המידע שחיוני לעבודתך. למעט מקרי חירום, אתה מתעלם מבעיות משפחתיות, ואפילו מבעיות בריאות שלך. כל יצרני העל הינם אנשים אשר דעתם אינה מוסחת בקלות. בעבודה – דבר אינו חשוב יותר מהעבודה עצמה.
אם מכוניתך אינה מתניעה, או מחשבך קרס או כל אסון אחר קורה, יש לך תכניות חירום. אתה מסודר ואינך נתון בקלות להסחות דעת. אתה מסיים את משימות העבודה שלך על אף כל מה שנקרא בדרכך.

כיצד להיות מאורגן יותר?

1) רשום את חמשת הסיבות הגדולות להסחות הדעת שלך.
2) ליד ההסחה הראשונה, רשום כיצד להתארגן כך שלא תהיה מושפע ממנה.
3) עשה את אותו הדבר לשאר הרשימה.
4) בצע את תוכניותיך והיה מאורגן!!
5) כתוב מדיניות וכללי עבודה קבועים לעצמך ועבודתך על מנת להישאר מאורגן.

דוגמאות אישיות: "אני אתעסק בשיחות פרטיות רק בהפסקת הצהריים שלי". "אם אהיה רעב אחר הצהריים, אלעס מסטיק ואמשיך לעבוד עד השעה 17:00". "אם יוסי מתסכל אותי, אני אעמיד פנים שהוא בן שלוש, לא אכנס לוויכוח ואמשיך עם עבודתי".

דוגמאות עסקיות: "אם מישהו מבקש ממני לעשות את עבודתם, אבקש את משכורתם". "אם יש לך הצעת ייעול לחברה, אנא שלח לי אימייל עם כל הפרטים". "בכל קיץ, אנו ניישם תוכנית זו על מנת לשמר את סטטיסטיקת המכירות, על אף החגים."
אתה מתקדם הרבה יותר מהר אל עבר מטרתך, והצלחתך מובטחת אם דעתך איננה מוסחת ואתה מאורגן היטב.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות