User-agent: GPTBot Disallow: /

תוך כמה זמן רואים תוצאות

 

התוצאות מיישום מוצלח של תוכניות  מספק תוצאות במהירות המירבית, אך חשוב לזכור כי מהירות השיקום, הצמיחה וההתרחבות תלויה במרכיב אחד חשוב שאסור להתעלם ממנו: בסופו של יום, המנהל הוא זה שמקבל את הידע והכלים ותפקיד היועץ לעזור לו ליישם ולא לעשות את העבודה במקום המנהל ולכן התוצאה תלויה בקשר ישיר עם האנרגטיות שבה מיישם המיועץ את החומר שמועבר לו.

בארכיון חברת Success יש תיעוד של עסקים רבים בכל גודל ובכל תחום שהשיגו תוצאות מדהימות בזמן קצר, בניהם ניתן למצוא:

רשת קמעונאית בעלת מחזורים של מליוני שקלים, העלתה בתוך חודש אחד את הרווחיות בלא פחות מ-20%, זאת בעקבות מהלך ארגוני מדוייק.

בעל עסק בתחום השירותים שפעל שנים, הכפיל את המחזור ושילש את הרווחיות וזאת בתוך שלושה חודשים, זאת באמצעות איתור הבעיה האמיתית שמנעה מהעסק שלו לצמוח.

עסק אחר בתחום ההדרכות הכפיל את המחזור מבלי להגדיל את ההוצאות הקבועות בתוך חודש וחצי ובחודש שלאחר מכן הכפיל את המחזור בשנית מבלי להגדיל את ההוצאות, זאת לאחר שנמצאה טעות בדרך בה הוא שיווק ומכר את חבילות ההדרכה שלו.

מקרים אלו ורבים נוספים מתועדים ואף ניתן לשוחח עם נציגי החברות.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות