User-agent: GPTBot Disallow: /

קבלת החלטות בניהול עסקים

קבלת החלטות בניהול עסקיםמניסיון רב שנים של ליווי עסקי ישנו נושא שיעזור בניהול העסק ולרוב לא שמים אליו לב. הנושא הוא קבלת החלטות. בין אם מדובר בהחלטות המתקבלות אצלכם או בשיתופי פעולה שלכם עם אחרים ובהחלטות שהם מקבלים.

אם אתם מוכרים ללקוחות מוצר או מספקים שרות כלשהו מטעמכם, בזמן שאתם נותנים את השירות או מציעים מוצר ללקוח פוטנציאלי שימו לב מהי מידת המהירות שבה הוא מקבל החלטה עם עצמו באם לרכוש את המוצר / שירות או לא.

המסר כאן הוא שברגע שאתם שומעים מצד הלקוח היסוס כלשהו ואי קבלת החלטה פירוש הדבר שהלקוח מאותת לכם בצורה לא ורבלית את המשפט "אני צריך לחשוב על זה". החלטה זו באה למרות שהוא יודע שהמוצר או השרות טובים עבורו ויכולים להועיל לו ושזה מה שהוא צריך אחרי שסקר ובדק מקומות אחרים אך עדיין מעוניין לחשוב. אלו הם סוגי אנשים שקשה מאוד ולא תמיד רצוי לעשות עימם עסקים.

אחת המסקנות הכי חשובות בעת ייעוץ ארגוני הוא שאדם צריך להיות החלטי עם עצמו, לקבל החלטות לבצעם בפועל, במיוחד אם הוא פוגש בדבר שיכול לעזור לו. אך אם תשובתו משתהה והוא מרגיש שהוא אינו סגור עם עצמו עד הסוף ומעוניין להתייעץ עם אחרים במקום לקבל החלטה עם עצמו, זהו מצב עדין שיש לנהלו בזהירות משנה. אנשים בעלי נטייה להתייעץ עם אנשים אחרים ונסמכים אך ורק על ייעוץ מטעם חבר, מכר, בן משפחה או בן זוג וההחלטה שלהם נשענת אך ורק על דעתם של אחרים – כדאי לקחת אדם זה בערבון מוגבל.

מסר זה נכון  גם לחיים האישיים. היו מהירי החלטה אם אתם יודעים שיש כרגע מוצר, שרות או שיתוף פעולה שיכול לעזור ולקדם אתכם לעבר המטרה הגדולה. קחו את הסיכון ובהמשך הדרך, אחרי שתתנסו, אתם תדעו אם זה היה שווה לקחת את הסיכון או לא. זה יהיה מהניסיון האישי שלכם בלבד ולא מניסיונם של אחרים.

אם אתם רוצים לעשות עסקים עם אדם כלשהו, חשוב שהוא ידע לקבל החלטות לגבי עצמו ואם יש בו מידת הגינות וחסרים לו פרטים עליו לבוא אליכם ולומר שהוא מעוניין לדעת X דברים שלא מובנים לו.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

קבלת החלטות בניהול עסקים
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות