User-agent: GPTBot Disallow: /

סיפור הצלחה – רשת ג'נטלמן

left_compassאני אשמח לשתף ולחזק בעלי עסקים אחרים בתקופה זו ואני מאשר לך לפרסם את המכתב הזה כי אני חושב שזה יכול לעזור להם כמו שזה עזר לי.

בתקופה בה כולם מדברים על מיתון, חנויות בתחום המתנות וכלי הבית מצהירות על ירידות של 30%-40% ועסקים רבים בתחום פשוט נסגרים, רשת ג'נטלמן ממשיכה להתפתח ורק בשלושת החודשים האחרונים פתחה 3 סניפים נוספים בהשקעה כוללת של 2 מליון שקלים ובנוסף מצליחה לשמר את ההישגים של שנת 2008.

כל זה לא קרה כך סתם, אומנם אנחנו עובדים יחד עוד מעט שלוש שנים אבל אי אפשר להגיד שהתכוננו למיתון, פשוט פעלנו נכון, בנינו ארגון, השקענו בצוות, הכשרנו את הכוח אדם, פרסמנו ושיווקנו בצורה חכמה ולא הפסקנו לעשות אף אחת מהפעולות גם בתקופה זו, נהפוך הוא.

בעצתך, השקענו בתקופה זו עוד יותר בצוות הקיים, בהכשרה שלו ובצוות הניהול, ייעלנו את המערכת והצלחנו להוציא ממנה תפוקות טובות יותר.

הסדנאות שחברתך העבירה והכשירה את הצוות במכירות, בהגדלות מכירה, בטיפול בהתנגדויות ובעוד כלים ללא ספק מוכיחים את עצמם ואת התוצאות שלהם ניתן לראות כבר למחרת בקופה.

אני כותב לך כי פשוט נמאס לי לשמוע בעלי עסקים מקטרים על ירידות ומתחבאים מאחורי סיסמת המיתון. תמיד יש מה לעשות! הכל תלוי באיזו נקודת מבט בוחרים.

אני סומך עליך שתדאג לפרסם את המכתב הזה ואני בטוח שכאשר יפנו אליך תדע כיצד ולאן לכוון אותם.

בכבוד רב,
טל רז, מנכ"ל משותף
רשת ג'נטלמן

באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות