User-agent: GPTBot Disallow: /

סיפור הצלחה – הילית דותן

left_compassהילית דותן – המעבדה המשתוללת

תודה רבה לצוות המקצוענים של Success!

הגעתי לסקסס בתקופה קשה בשוק הישראלי. באופן אישי, לא ידעתי מה לעשות ואיך להגדיל הכנסות בתקופת מיתון.

מהרגע הראשון שנפגשתי עם אלעד היתה לי תחושת בטן שמדובר בחברה שלוקחת את לקוחותיה מאד ברצינות ולא התבדיתי. בתחילה ניתחו את מצב של העסק ומצאו נקודות חוזק וחולשה. לאחר מכן, הליווי הצמוד איפשר לארגן את היסודות לאור המטרות, לעשות את הפעולות הנכונות, המיידיות והזולות כדי להעלות את ההכנסות של החברה. בנוסף, סדנאות מנהלים מקצועיות שהקנו לי כלים בנושאי ניהול מגוונים לטווח הארוך.

אחד הדברים החשובים והנדירים שיש בחברת סקסס זה עמידה בסטנדרטים מאד גבוהים בתוך החברה. דבר זה מאפשר לראות הלכה למעשה איך חברה מתנהלת נכון ומשגשגת, מודל לחיקוי.
תודה מיוחדת לשרית בר, היועצת האישית שלי. כל הכבוד על: הרגישות היום יומית לצד העקשנות לבצע את הדברים בצורה נכונה, על היכולת להסתכל תמיד על המכלול ולהדגיש את הצד החיובי גם כשיש קשיים, על העזרה בטיפול בקשיים, על הידע הרב וצורת ההגשה שלו. ובכלל, את מקצוענית במלוא מובן המילה!

כיום אני מבינה שיש נוסחה שעובדת בהצלחה, פשוט צריך לעבוד לפיה ובתוכה להשתמש בהרבה יצירתיות. מתחילת היעוץ ועד היום, הגרפים עולים בכל חודש ואני רואה מאד בבהירות את הדרך והמטרה. הדרך היא לא קלה אך אפשרית בהחלט בעזרת הידע הנכון. תודה רבה על הלימוד והליווי בדרך לעליה ושפע.

בברכה,
הילית דותן,
בעלים,
"המעבדה המשתוללת בע"מ"

תודה רבה Success!!!

באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות