User-agent: GPTBot Disallow: /

מי מאשים אותך?

חסכון במיסיםהמחסום הגדול ביותר בפני ההצלחה שלך הוא לא המצב הכלכלי, ההרגלים שלך בעבודה או ההזדמנויות הניקרות בפניך. מקור הלחץ הגדול ביותר שלך הוא לא כסף או מזג האויר או שום דבר פיזי אחר.

המקור הגדול ביותר לבעיות בעסק, קשיים בקריירה ולחץ אישי הוא האישיות האנטי-חברתית. סוג האדם שהוא ערמומי, מרושע, אכזרי, עויין או שלילי. האדם שבאופן גלוי או סמוי מתנגד לך, פוגע בך וגורם לך צרות.

כאשר אתה מטפל או מתנתק מאדם אנטי-חברתי, אתה מרגיש טוב יותר. אתה נרגע. אתה מצליח יותר מאשר אתה נכשל. יש לך פחות מאבקים בעת שאתה מתקדם לעבר המטרות שלך.

האנטי-חברתי ידוע גם בכינוי אדם מדכא היות והוא או היא מעדיפים לדכא את הצלחתך, לעצור את התקדמותך ואת האושר שלך.

במאמרים הקודמים כיסינו את ארבעת התכונות הראשונות של אדם אנטי-חברתי.
כדי לקרוא אותם לחץ כאן

תכונה #5

5. "סביב אדם כזה אנו מוצאים עמיתים או חברים מפוחדים או חולים, אשר גם אם לא נדחפו מעבר לסף הטירוף ממש, עדיין מתנהגים באופן 'צולע' בחייהם, כושלים, אינם מצליחים." – ל. רון האברד
לך, כמרבית האנשים, יש כוונות טובות ואתה מנסה לשפר את חייך. הסטטיסטיקות שלך בחיים משתפרות; והחיים הופכים לטובים יותר.

אולם אז אתה מדבר עם אדם אנטי-חברתי והוא או היא גורמים לך להרגיש שאתה נכשל.

"אתה כזה חלשלוש! תתבגר כבר. לך תשיג עבודה אמיתית. אל תהיה אידיוט!"

"כולם ידעו שאתה דביל אם תקנה את המרצדס הזאת."

"אם לא תעשה את מה שאני אומר לך, החיים שלך יהיו בזבל ואתה תסבול."

אם אתה מאמין להצהרות כמו אלו, אתה תרגיש מפוחד. אתה עשוי לחלות. התפוקה וההכנסות שלך לא ישתפרו.

בעזרת כח רצון, אתה עשוי להצליח במאבק ולחמוק מהבלגן הנפשי הזה ולהתחיל להצליח…לזמן מה. אולם אז האנטי-חברתי ימצא דרך להוריד אותך.

המצבים הללו מלחיצים באופן קיצוני. הלחץ יכול לגרום לך לחלות. כל עוד אתה בקשר עם אדם אנטי-חברתי, אתה עלול שלא להחלים לעולם ממחלה.

כשאתה מדבר עם אנטי-חברתי, אתה עלול להרגיש כל מיני סוגים של רגשות: זעם, יגון, אפתיה וכו'.

הדבר ההפוך נכון לגבי האדם החברתי.

"חבריו ועמיתיו של האדם בעל האישיות החברתית נוטים להיות בריאים, מאושרים ובעלי מורל גבוה." – ל. רון האברד

האם אי פעם הרגשת נפלא אחרי שדיברת עם מישהו? דיברת עם אישיות חברתית. הוא או היא רוצים שתצליח.

האדם החברתי עוזר לך להגדיל את התפוקה שלך. כשאתה עושה הרבה כסף הוא או היא מרוצים ואף פעם לא מקנאים. אתה יכול לסמוך על האישיות החברתית.

לחלק מהאנשים החברתיים יש אישיות רבת עוצמה. הם עוזרים לך לפתור בעיות. הם מרוממים אותך. והיה וחלית, הם גורמים לך להרגיש טוב יותר ונראה שהמחלה נעלמת, פשוט באמצעות שיחה איתך!

תכונה #6

6. "האישיות האנטי-חברתית בוחרת כהרגלה ביעד המוטעה." "כאשר יש תקר בצמיג עקב נסיעה על מסמרים, הוא או היא יקללו בן לוויה או מקור אחר שאינו מהווה את הגורם לבעיה. כאשר הרדיו של השכן מרעיש מידי, הם יבעטו בחתול." "אם א' הוא ללא ספק הגורם, האישיות האנטי-חברתית באופן בלתי נמנע תאשים את ב', או ג' או ד'." – ל. רון האברד

טרור, מלחמה ורצח הם, כמובן, יעדים מוטעים. לא תשיג שום מטרה על-ידי הרג של אנשים.

צ'רלס מנסון, גורו מקליפורניה, שבשנות ה-60 שיכנע את מאמיניו לבצע מספר מעשי רצח. בעדות שלו אמר שהוא ניסה לשפר את "הממסד". מאוחר יותר הוא אמר ששיר של להקת הביטלס (החיפושיות) גרם לו לעשות זאת.

פוליטיקאים, פסיכיאטרים ועובדים סוציאלים בוחרים ביעדים מוטעים לעיתים קרובות. "עושה רושם שראש העיר שלנו מעודד פשיעה." "הוא גונב בגלל שיש לו חוסר איזון כימי במח." "היא צריכה קצבת סעד גדולה יותר בגלל שהיתה לה ילדות קשה."

אתה רואה דוגמאות של יעדים שגויים כל יום: הנהג שנוסע מאחוריך בכביש ומאשים אותך בכך שבגללך הוא מאחר לעבודה. המטופל שמאשים את הרופא בכך שיש לו סרטן. אדם שלא יכול לשלם את החשבונות שלו ומאשים בכך את הבוס שלו.

דעות קדומות ודעה משוחדת מהוות דוגמאות טובות ליעדים מוטעים. "
אנחנו שומרים את החברה שלנו רעננה ועדכנית על-ידי כך שאנו לא שוכרים עובדים מעל לגיל 45." "הרפובליקנים הרסו את הכלכלה." "הומוסקסואלים מהווים איום לנישואין שלי."

יעדים נכונים

האישיות החברתית בוחרת יעדים נכונים. "שירות הלקוחות שלנו הוא הסיבה לכך
שהלקוחות שלנו מפנים אלינו לקוחות נוספים שלהם." "אני שמן בגלל שאני אוכל הרבה ג'נק פוד ולא עושה אימוני כושר." "
אם אתה לומד כישורים חדשים כל הזמן ועובד קשה יותר, תרוויח יותר כסף."

אנשים חברתיים אינטילגנטיים יכולים למצוא יעדים נכונים לכל בעיה. דוגמאות: "אין לך כסף בגלל שאתה לא מארגן את מצב הכספים שלך ואינך שולט בהוצאות שלך." "הסיבה היחידה שלא התחתנת עד כה היא שאתה לא גילית מה החברות שלך באמת רוצות." "תן בונוסים לעובדים שלך שמייצרים הכי הרבה והעסק שלך ישגשג."

כשיש לך את היעד הנכון עבור בעיה כלשהי, קל לך למצוא את הפיתרון והוא אכן פותר את הבעיה.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות