User-agent: GPTBot Disallow: /

מה אחוזי ההצלחה של Success

עד כמה שהיה נחמד לספר שאחוזי ההצלחה של חברת Success הינם 100%, המצב הוא לא כך.

השיטה שבה חברת Success נוקטת בייעוץ העסקי מכונה ליווי עסקי ולאחר התנסות מרובת שנים בארץ ובעולם נמצא כי זו השיטה בעלת אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר.

הסיבה נעוצה בכך שבליווי עסקי לא רק מקנים ללקוח ידע וכלים אלא גם עוזרים לו ביישום והטמעה של החומר בפועל.

בארץ קיים מגוון גדול של יועצים, חלקם מציעים ידע, חלקם מציעים פתרונות, אך רק השילוב של השניים יחד ייתן למנהל ולעסק את התוצאה הטובה ביותר שכן לא מספיק לתת פתרון צריך גם לדאוג שבסופו של דבר למנהל ישארו הידע והכלים, כדי שיוכל להתמודד עם בעיות דומות בעתיד בכוחות עצמו.

בליווי עסקי חברת Success לוקחת אחריות מלאה על הלקוח ועל התוצאות שכן לא מדובר בהעברת ידע בלבד שלאחר מכן ניתן להאשים את המנהל בחוסר יישום מוצלח. כמו כן לא מדובר במצב בו המנהל רוכש שירות "מדף" מן החברה ולכן עליו מוטלת האחריות היות והוא בחר את המוצר או השירות הנכונים לסיטואציה בעסק שלו.

לאור שיטת הליווי העסקי ובאמצעות שימוש בטכנולוגיית הייעוץ של  חברת Success מגיעה לתוצאות מוצלחות עם כ-95% מן הלקוחות שלה, בל נשכח שלטנגו צריך שניים…..

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות