סדנת מכירות בליגה של הגדולים

כמה פעמים אנשי המכירות מספרים לך "הם לא באמת רצו לקנות.." או "מה שאנחנו מציעים לא מתאים לו"..  או "זה היה יקר להם" או גרוע מכך "היה יום ממש טוב יש כמה עסקאות חמות….", כשבתכלס אין סגירות ואין כסף? החלטנו אחת ולתמיד לחשוף איך מנהלים מערך מכירות בין אם יש לך איש מכירות אחד,עשרה, או אפילו אם אתם מחלקת המכירות בעצמכם.
מהם 7 הצעדים הבטוחים להשגת יעדים? מהי השיטה לבחור ולבחון את אנשי המכירות הכי טובים שלך בעסק? מהי המדיניות המתגמלת והמועילה ביותר שתוביל את הצוות שלך להצלחה? איך תוכלו למדוד בצורה מדויקת את ההישגים של העובדים שלכם ולשפר אותם?

נושאי הסדנה:

  • איך לגרום לאדם להחליט לקנות עכשיו!
  • איך ליצור השפעה מהפנטת חזקה על הלקוח
  • איך ליצור אהדה וקשר אישי
  • חמישה כלים ליצירת השפעה חזקה על הלקוח
  • מתי צריך להשתמש ב"מכירה נוקשה"
  • טיפול התנגדויות בנוגע לכסף
  • מהם השלבים בבניית מערך מכירות
  • איך קובעים יעדי מכירות ומתרגמים אותם לכמות?
  • כיצד מאמנים צוות מכירות?
  • מהי שיטת התגמול שמגבירה מוטיבציה?
  • איך להגדיל מכירה
css.php
נְגִישׁוּת
סגור סגור