User-agent: GPTBot Disallow: /

למי ניתן ייעוץ עסקי בעסק

ב- Success אנו מאמינים כי את הייעוץ עסקי יש לתת למנהלים ולא לעובדים, ישנן שיטות ייעוץ שדוגלת בדרך בה המנהל עסוק מדי ואין לו זמן ללמוד כיצד צריך לפעול העסק או כיצד על העובדים לנהוג בתפקידם ובוודאי שלא יהיה לו זמן מאוחר יותר להכשיר את העובדים בנושאים אלו ולכן חברות אלו מעבירות לעבודים סדנאות, קורסים והכשרות אחד על אחד.

דרך פעולה זו היא טובה אבל לוקה בחסר אחד גדול מאד!

ייעוץ וליווי עסקי שלא מתבצע בעיקר עם המנהל יוצר תלות בחברת הייעוץ והופך אותה להיות "בעלת הידע" ולכן החברה שמקבלת את השירות בדרך זו קשורה לעולמי עד עם אותה חברת ייעוץ שהרי טבעם של עובדים הוא להתחלף, עובד עובר מקום מגורים, רוצה להתקדם, לא מקבל את השכר לו הוא מצפה או סתם משתמעמם מעבודתו ומחפש אתגר חדש, כעת המנהל נמצא בבעיה מאחר והוא אינו יודע כיצד להכשיר את העובד החדש ולכן הוא מזמין פעם נוספת את חברת הייעוץ לספק את ההכשרה וחוזר חלילה.

בעיה נוספת היא שלמנהל יהיה מאד קשה לפקח על משהו שהוא בעצמו לא יודע על בוריו, מנהל שלעולם לא עבר סדנת מכירות לא יוכל לאתר פגמים וחריגות ובוודאי שלא יוכל לתקן את העובד שלו. במצב שכזה במנהל ייקבל כל מה שהעובד יציג בפניו כעובדה מוגמרת, מאחר ואין לו את התמונה של "המצב האידיאלי".

אנו ממליצים לפעול בדרך בה המנהל מקבל את מרבית הידע והכלים ואילו חברת הייעוץ מספק את הידע, היכולת והליווי בהטמעת הנתונים בשטח, אך המנהל הוא זה שמוביל, חשוב לציין שהכשרת עובדים על ידי גורמי חוץ ככוח עזר מומלצת ביותר אבל לא כתחליף לניהול יעיל ומקצועי.

בדרך זו המנהל רוכש את עמדתו בפני העובדים והוא ירכוש את אמונם בו, שזה גורם שאסור להפחית בחשיבותו.

לכן במידה ואתם שוקלים לקחת ייעוץ או ליווי עסקי במחשבה שחברת הייעוץ העסקי תעשה עבורכם את "העבודה השחורה" או תחסוך לכן זמן בדברים שאין לכם כוח להתעסק איתן דעו כי ברגע זה גזרתם עליכם חתונה קתולית.

רוצה לקבל טיפים ישירות למייל שלך שלח לנו מייל – לחץ כאן

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות