User-agent: GPTBot Disallow: /

כלים להצלחה עסקית

כלים להצלחה עסקיתנקודת הזינוק הראשית של בעלי עסקים המבקשים ייעוץ עסקי היא הרצון להצלחה. כסף הוא האמצעי התורם לבדיקת הרצון הזה ואינו מהווה מוטיבציה מספיק טובה, כלומר זהו אינו המניע העיקרי בהצלחה עיסקית.

המניעים העיקריים להצלחת בעלי עסקים

כדי למצוא ולהגיע לנקודה המפרשת את המוטיבציה להצלחה עסקית, יש לשאול באמצעות ליווי עסקי שאלות רבות עד להגעת הסיבה האמתית להנעת אדם בהצלחת העסק.

שאלה – מדוע אתה רוצה לעשות כסף בחיים שלך?

תשובה – מכיוון שראיתי שכסף מאפשר לאנשים לקנות כל מה שהם רוצים ומאז היותי צעיר אני רוצה להרוויח הרבה כסף. באמצעות הכסף אוכל לרכוש מכונית ספורט למשל.

שאלה – האם רצית בעצם לשדר באופן חיצוני לאחרים שאתה מוצלח?

תשובה – נכון, ערך זה חשוב לי ביותר, אני רוצה שכולם ידעו שהצלחתי.

מתוך השאלות הללו ניתן להגיע למסקנה כי הכסף אינו המרכיב הבלעדי או העיקרי בהצלחה עסקית כי אם אפקט המראה המשדרת כלפי החברה הכוללנית.

שאלה – מדוע חשוב לך להיות להיחשב כבעל עסק מוצלח?

תשובה – בעד ההשלכה החיצונית של הצלחה ארגיש שאני ממלא את הייעוד שלי.

שאלה – ומהו הייעוד שלך? להיות מצליחן? או שיש משהו נוסף העומד מאחורי זה?

תשובה – הייעוד שלי הוא לעזור לאחרים להצליח בחייהם וכאשר אוכל לעשות זאת מול מספיק אנשים ארגיש מתוגמל ואחשב כמצליחן.

ממקטע זה של שאלות ותשובות כחלק מתוכנית אימון עסקי ניתן להסיק כי ההשפעה על חייהם של אנשים אחרים מופיעה כמניע גדול ממדים ברצון להצלחה אישית. כלומר, אם תצליח בעסק שלך ויהיה לך כסף, אתה תוכל להגשים את הייעוד שלך ואז יהיה לך את הכסף לקנות את הדברים שאתה רוצה.

סיכום

מיקוד וריכוז בעל עסק על ידי שאילת שאלות מכוונות מובילים לחיפוש מניע עיקרי ומבחינים היטב בין אמצעים להגשת הצלחה עסקית לבין הדרך עצמה. כל אדם צריך לחפש מה באמת מניע אותו מכיוון שכסף הוא אף פעם אינו המניע, כלומר הוא אכן אמצעי והוא בהחלט נחשב כמניע אך לא העיקרי.

ישנם הרבה אנשים שמונעים בגלל כסף. אך האם זה מה שגורם להם לקום בבוקר? לא בטוח ואם כן ייתכן כי זהו לא המצב האידיאלי להיות בו.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

כלים להצלחה עסקית
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות