User-agent: GPTBot Disallow: /

ייעוץ עסקי למעצבי שמלות כלה

התחום של שמלות כלה בדומה לכל ספקי החתונות עבר בשנים האחרונות "רעידת אדמה" ששינתה את כללי המשחק והפכה את התחרות לקשה ביותר ומאתגרת עבור המעצבים וסלוני הכלות בארץ. התפתחות עולם הקניה באינטרנט אשר מאפשר כיום להזמין שמלת כלה בחו"ל ולמכור אותה לאחר אירוע החתונה, שינוי התפיסה של הציבור הרחב בנוגע למחירי שמלות הכלה ונחשול ההזדמנויות של שמלות כלה "בכלום כסף" במכירות יד 2 ואף תרומות ברשתות החברתיות – כל אלה יצרו מציאות חדשה ולא פשוטה של היצע אדיר ומחירים תחרותיים שקשה מאוד לנצח אותם ולשרוד במצב החדש.

אם בעבר הכלה המיועדת הייתה צריכה לצעוד שעות על גבי שעות ולבזבז המון זמן ואנרגיות בביקורים בסלוני כלות על מנת להתרשם ממה שיש להם להציע, הרי היום מספיקה שעה מול המחשב כדי לראות שמלות כלה של מספיק מעצבים, לבחור שלושה-ארבעה מהם ולקבוע פגישות.

יועץ עסקי למעצבי שמלות כלה

"יש לכם שמלות כלה ב- 2000 ש"ח?" – לא פעם זו תהיה השאלה הראשונה ששואלות הכלות לעתיד כאשר הן מתקשרות לסלון כלות. ואם לא, בזה מסתיימת השיחה ואתם המעצבים נשארים המומים עם כל הטיעונים הצודקים לגבי האיכות וההתאמה האישית ועוד מיליון סיבות שלא הספקתם בכלל לציין כדי להבהיר למה כדאי לשלם יותר על שמלת הכלה. אז נכון, לא כל שיחות הטלפון מהסוג הזה הן באמת פוטנציאליות ואין ממה להתרגש. ואולי ייתכן שיש מה לעשות לגבי חלק מהשיחות האבודות או שמא אפשר יהיה לקבל יותר פניות של הלקוחות הפוטנציאליים באמת?

דאגו שימצאו את שמלות הכלה שלכם בגוגל

אתר אינטרנט – זה טריוויאלי. היום כל אחד יודע שחייבים אתר אינפורמטיבי ומעוצב המציג את המוצרים באופן מקצועי וברור. אגב, חשוב לציין שבתחום שמלות הכלה רוב הגלישה מתרחשת דרך הטלפונים החכמים וחשוב מאוד שהאתר שלכם יהיה מותאם לגלישה במובייל.

נקודה נוספת חשובה היא קידום האתר. אפשר לבנות אתר מדהים ויפה, להשקיע בו המון כסף ואנרגיה ובסופו של יום אף אחד לא ימצא אותו ברשת. מומלץ כבר בשלבים ההתחלתיים של בניית האתר להתחבר אל חברת קידום אתרים כדי להבטיח שתוך זמן סביר תופיעו גבוה בתוצאות החיפוש של הביטויים הרלוונטיים, שימצאו את הסטודיו שלכם לפי האזור הגאוגרפי ותמונות שמלות הכלה שלכם גם הן יככבו בתוצאות של גוגל תמונות.

גם עמוד עסקי בפייסבוק זה דבר חשוב מאוד בתחום של שמלות כלה וניתן גם להשקיע קצת בתחום זה, אבל לא ניתן להישען בכל הקשור לשיווק ברשתות המדיה רק על פייסבוק בלבד.

ייעוץ עסקי למעצבי שמלות כלה

בחנו את האסטרטגיה העסקית

מסרים שיווקיים מהסוג "השמלות שלי הכי יפות" או "אני המעצבת הכי נחמדה" לא עובדים יותר.  תצטרכו להפעיל את הראש ולמצוא את הדבר האחד והמיוחד שבגללו כדאי לכלות לסגור את העסקה בסטודיו שלכם ולא עם המתחרים שלכם. מדובר בבידול עסקי, תהליך חשוב מאוד של זיקוק הרעיון האסטרטגי וחיפוש אחר תחום הקריאייטיב הברור והנכון שיעביר את המסר ויגרום לפניות לזרום. ייתכן ותצטרכו למקד את המאמצים בכיוון אחד מסוים וללכת עליו בכל הכוח. אולי תחליטו לקדם סגנון עיצובי מסוים של שמלות כלה או לפנות לקהל יעד ממוקד זה או אחר.

נלחמים במחירים

לאור המחירים הנמוכים שהשוק מציע יש לכם למעשה שתי דרכים לפעול בהן:

  • יצירת ייחודיות של המוצר ושלילת תחרות. אם רק אצלכם ניתן למצוא שמלות כלה מהסוג המסוים, אז המחיר הוא לא מחסום.
  • שילוב שמלות כלה במחירים זולים כליין נוסף בסטודיו, שאינו פוגע בקולקציות העיקריות.אלמנט זה יכול לבוא במסגרת המבצעים, מכירות אאוטלט של הקולקציות הישנות, השכרת שמלות כלה במידות סטנדרטיות ללא תיקונים או כל רעיון אחר שיאפשר לכם לחסוך בעלויות ולהניב רווחים גם במחירים הנמוכים.

שיפור תהליך המכירה

דבר נוסף שיכול לשפר את ההכנסות הוא בדיקה ושיפור של תהליך המכירה. תהליך זה ידרוש מכם מעקב צמוד אחר מספר ומקורות הפניות המתקבלות, בחינה של אחוזי סגירת העסקאות, חיפוש אחר המענה הטוב ביותר להתנגדויות העולות מצד הלקוחות ועבודה על מבנה שיחת המכירה שאתם מנהלים. לעתים שינויים קטנים בדרך בה אתם מתנהלים עם הלקוחות עשויים להגביר את המכירות בצורה משמעותית ולהוות מהפך של ממש.

השגרה והזמן עושים את שלהם ובעלי העסקים נשחקים תחת העומס של העבודה הבלתי פוסקת והתחרות הגוברת. תנו ליועץ עסקי מקצועי לתת כתף ו"למלא לכם את המצברים" מחדש. צרו אתנו קשר עוד היום >

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות