User-agent: GPTBot Disallow: /

טכנולוגיה זה לא רק היי טק!

חסכון במיסיםמילת הפלא של העשור שלנו: טכנולוגיה… טכנולוגיה הולכת יד ביד עם מילים כמו היטק, מחשבים, תוכנה וחבריהם אבל למעשה אנחנו סובבים בהרבה יותר טכנולוגיה ממה שאנחנו משערים. אנחנו חיים חיים טכנולוגיים והיכולת ללמוד ולהשתמש בטכנולוגיה קובעת את מידת האושר שלנו בחיים.

לימוד קורס טכנאי מחשבים ורשתות הוא דרך מצוינת לפתח את הכישורים הדרושים לך כדי להפוך למקצוען IT מצליח. הוא מספק לך את הידע וההבנה כיצד מחשבים, רשתות ומערכות אחרות פועלות יחד. תלמדו על התקנת חומרה, פתרון תקלות תוכנה, תחזוקת רשת, פרוטוקולי אבטחה ועוד נושאים חשובים הקשורים לתחום. עם הידע הזה, תוכל לאבחן בעיות במערכת במהירות וביעילות תוך מתן פתרונות חסכוניים. בנוסף, בקורס זה תוכלו לצבור ניסיון רב ערך בשירות לקוחות אשר מבוקש מאוד על ידי מעסיקים בתעשיית ה-IT. . מה אתה יכול לעשות עם העבודה הזו? לאנשי IT יש ביקוש גבוה בכלכלה של היום. על ידי פיתוח הכישורים שלך, אתה יכול להתפרנס כטכנאי מחשבים ורשתות או להקים עסק משלך. אפשרויות קריירה אחרות כוללות ייעוץ, ניהול אבטחה, התקנה ותחזוקה של נתבים, תמיכה באוטומציה ועיצוב מוצר. .

מהי בעצם 'טכנולוגיה'? 'טכנולוגיה' במשמעותה העמוקה ביותר היא דרך או דרכים לעשות דברים ולהשיג תוצאה רצויה…. אם נבחן את הרעיון הזה ניראה שכל דבר שבו גילינו דרך איך להשיג את התוצאה שרצינו הרי שנכנסנו לתחום טכנולוגי. מכאן גם שבישול, אפיה, ניקיון הם תחום טכנולוגי לחלוטין. כאשר יש לנו שיטה או דרך ברורה להשיג תוצאה, ואנחנו יכולים להגדיר זאת בצעדים של מתכון לעוגה – הרי לפניכם חתיכת טכנולוגיה … נוסחא.

הכנת חביתה היא טכנולוגיה. כי הכנה בסדר שונה, כמו טיגון הביצה לפני ששברנו אותה לאו דווקא תיצור את הדבר הרצוי.

עכשיו תסתכלו סביבכם בהערצה ותבינו איזו חתיכת טכנולוגיה עברה בעל פה בין אמא לבת במורשת הבישול. הקוסקוס, החמין והבורקס התורכי כולם הם טכנולוגית מדויקת, וכל אחד שמכיר את האוכל של אימו ידע להבחין בזיופים.

הידע של סבתא ברוכת ילדים הופך אותה לקוסמת ברגעי משבר, כאשר הרך הנולד פוצח בצרחות ושוכח לעצור. לא מזמן, עשיתי בייבי סיטר ליורש העצר המלכותי, הבן של אחותי. לפני שעזבה אותי לאימת הלא נודע היא סיפקה לי תרשים זרימה מדהים לטיפול בכל מצב. אחותי, הנדסאית מחשבים, אגדה לי בתרשים זרימה את כל הפעולות המוצלחות שלה לגרום לקטנצ'יק לישון ולפי איזה סדר. איזה בכי אומר אוכל, קקי או סתם גרעפס… כמובן שקיבלתי גם הדגמות מדויקות איך להימנע מאמבטיה של פיפי בשלבי הלבשת הטיטול. חמושה בידע הזה, הצלחתי באמת להגיע לסוף טוב שבו הנסיך ישן שנת ישרים ואני יכולתי להתעלף מול נשיונל ג'אוגרפיק כדי להתעדכן בעוד קצת טכנולוגיה בעולמנו…

למעשה המילה טכנולוגיה גם מחביאה בחובה את התשובה ממי ללמוד. אם האדם הזה יודע ליצר תוצאות טובות בתחום הרצוי לנו – הרי שבידיו טכנולוגיה. שאלת מליון הדולר הבאה היא האם אדם זה יודע להעביר ולהגדיר בצעדים של מתכון מה לעשות ומתי לעבור לצעד הבא? ניסיתם פעם לשאול סבתא איך מכינים אוכל – "שמים קצת מים, מוסיף מלח לפי הרגש…" …המממ…כמה בדיוק?

הרבה מאיתנו פגשו אנשים שידעו לעשות אבל לא ללמד ולכן הידע שלהם אבד איתם. עובד מיומן, או מזכירה מעולה מחזיקים בידיהם את הטכנולוגיה המדויקת של טיפול במצבים בעסק בו הם עובדים. ולפעמים, למרות תקופת חפיפה איתם, לא תמיד העובד המחליף הצליח לקבל את כל הידע איך להתמודד אותם מצבים, ויוצר אסונות בקנה מידה כזה או אחר.

אז שני דברים – כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים – צריך לדעת איך ליצור תוצאות, וכדי ללמוד – צריך מישהו שיודע ללמד איך להשיג את התוצאות האלה בדיוק.

זה בדיוק מה שאני אוהבת בהתמחות שלי כיועצת עסקית. כשאני נכנסת לעסק כדי להתחיל ליווי, אני פועלת בצורה שיטתית על פי טכנולוגית ניהול של האברד – דרכים נכונות לבצע פעולות ניהוליות ולארגן דברים. כיוון שהחקירה שאני מבצעת בעסק אינה מסתמכת על החיבה שלי לתחום או על מצב הרוח שלי, אני מחפשת דברים מאוד ספציפיים שקיימים או לא קיימים שמסבירים את המצב שלו. לאחר מכן אני יודעת בדיוק מה לתקוף ובאיזה סדר על מנת להעלות את ההכנסות של העסק. וכל מה שנשאר הוא לגרום למנהל העסק להבין למה, לעזור לו לבצע ולספר לי בגאווה ש'זה עובד'. פלאי הטכנולוגיה…

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות