User-agent: GPTBot Disallow: /

האם יכול להיות גרוע יותר?

חסכון במיסיםבכל יום אנו ניצבים בפני חדשות רעות נוספות. משאבים בשווי מליארדים מבוזבזים, מליוני אדם מובטלים, חברות קורסות ומתרסקות. הסיפור של כל יום נשמע גרוע יותר מקודמו.

אם צופים בחדשות, קוראים עיתונים, מקשיבים למנחים ברדיו, התמונה כולה נראית עגומה בצורה מיאשת. "ארה"ב הופכת למדינה סוציאליסטית!", "ישנם קני טרוריסטים בכל ארה"ב!", "הם מפילים את הבורסה על מנת להשתלט על המדינה", "הכלכלה מעולם לא הייתה במצב גרוע יותר… וישנה הסכמה כללית שהמצב יחמיר".

מתחילים להרגיש קצת לחץ.

מה אפשר לעשות? האם אנחנו מרגישים טוב פיזית? לאכול ולעלות במשקל? אולי ללכת לדבר עם מישהו? לבדוק האם כלל מכריך מודאגים גם כן? לקחת כדור?

למרבה הצער, כל הפתרונות הנ"ל אינם יעילים והלחץ חוזר. פתאום חושבים על חיים בעוני. חושבים על המוות. החיים הם דבר מאוד רציני אחרי הכל, לא?
למזלנו, יש מה לעשות על מנת לסייע לנו לנצח.

"יגידו לך 'צריך להיות פרקטיים, ומה שאנחנו עושים כאן הוא בעל משמעות עליונה.'"

"אתה יודע מה זאת רצינות? רצינות היא דבר מוצק. שמעת פעם על 'אזרחות מוצקה'?*"

*'אזרחות מוצקה' – חיים המנוהלים בצורה "רובוטית" על פי הכללים והנורמות המקובלות

"אין דבר מוצלח יותר משמחת חיים נטולת דאגות על מנת לעשות יותר בפחות זמן."

"ככל שתיקח את המשחק ברצינות יותר, סיכוייך לנצח צונחים" (ל. רון האברד).

יתרונות

כשמפסיקים להפנים את כל החדשות הרעות ומוצאים דרך לקחת דברים פחות ברצינות, רוח העבודה שלך ממריאה! נהנים מיתרונות כמו:

  • מרגישים בריאים יותר ובעלי חיות רבה יותר.
  • פתרונות פשוטים ומצוינים עולים לאתגרים אשר לפנינו.
  • אנשים נהנים להיות סביבך.
  • אתה עושה יותר בפחות מאמץ.
  • אתה זוכה לשיתוף פעולה, פרגון ותמיכה מהסביבה.
  • אתה נהנה יותר.
    אז למה "להשתחרר", "לזרום"? למה לקחת את החיים פחות ברצינות? האם אפשר להנות מהם יותר?

    המלצות:

    אם אתה במצב נפשי טוב, עצם התזכורת הזו לעצמך "להשתחרר" יכולה לשנות את מצב רוחך מרציני ו"כבד" לקליל, נעים וחסר דאגות. כתוצאה מכך, באופן קסום תרגיש הקלה ותתקדם אל עבר מטרותיך.
    לדוגמא: אתה נכנס למגרש חנייה ולא יכול למצוא חנייה. בא לך לרסק את האוטו. במקום להסתובב ולנעוץ באנשים מבטים זועמים אתה מחליט ל'השתחרר'.

"למה להיות מתוסכל בגלל מקום חנייה? אחנה במורד הרחוב ואלך ברגל – התעמלות תעשה לי טוב".
כדוגמא נוספת חשוב על חדשות מזעזעות ששמעת ברדיו. אתה חושב "אלוהים אדירים, לכולנו בעלי ההכנסה הממוצעת אין סיכוי בעולם הזה" אבל אז באה ההכרה "אין לי השקעות גדולות. אין לי מליונים שימסו. מה אכפת לי? אני אוהב מוזיה!". כך צוחקים, מחליפים ערוץ ומתחילים לחשוב בצורה ברורה יותר.

דוגמא נוספת: אתה והפרטנרית שלך לא מדברים. היתה לכם אי הסכמה על משהו קטן, שהתפתח לוויכוח גדול. אחרי שנרגעים מחליטים להיות הגיוניים ול"השתחרר". עושים שטויות, מספרים בדיחה, עד שהפרטנרית משתחררת גם כן.

רוח המשחק יכולה לבנות או להרוס קריירה. אם אתה רציני מידי, אתה מרגיש חסר חדוות חיים, אחרים סביבך מאבדים את חדוות העבודה שלהם גם כן. כולם מפסידים.
כשמפסיקים לקחת את העבודה, החיים ואת המצב הכלכלי כל כך קשה, ההחלטות שלך מוצלחות יותר. ימיך טסים, מלאים והרבה יותר פרודוקטביים. אתה מנצח!
לעוד טיפים כיצד להשתחרר מומלץ לקרוא את "רצינות יתר הורסת הצלחה!"
באתר www.tipsforsuccess.org/seriousness.htm

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות