User-agent: GPTBot Disallow: /

איזה עוד שירותים יש לכם

בכדי למקסם את התוצאות של עסק ולקבל שיפור גדול ככל האפשר על חלקי הארגון כולו חייבים להיות מתואמים, גם בעסק של אדם אחד יש תפקידים וחלקים רבים וכמובן שהפעולות השונות שהאדם עושה חייבות להיות מתאומת יחד, אחרת התוצאה היא ארגון שהולך לקראת אסון.

בדיוק מסיבה זו במהלך השנים פיתחנו עבור לקוחות החברה מכלול שירותים שבאמצעותם ביכולתה של חברת Success לספק שירות מקיף לכל עסק, חברת Success נמנעת מלטפל בתחום אחד והוא תחום מקצועיותו של אותו העסק.

להלן תרחישים שמתאר דוגמא לשימוש בשירותים השונים:

מנהל רכש ייעוץ עסקי בעקבות האטה בצמיחת העסק, בכדי לאתר את הגורמים המעקבים נערכה אצלו בעסק חקירת Real why בחקירה נמצאו ליקויים רבים אך אובחנה בעיה עיקרית בכמות העסקאות החדשות שנסגרות, הסתבר שהשוק השתנה במהלך השנים אבל בעל העסק השאיר את השירות שהוא מציע בדיוק כפי שהיה חמש שנים קודם לכן.

על-מנת להתאים את השירות המוצע ללקוחות של בית העסק המלצנו לערוך סקר שוק בסקר אותרו הצרכים המדויקים של הלקוחות וכן בהתאם לתוצאות הסקר הוגדרו מוצרי פרסום ראויים.

הלקוח הוציא את הפרסום הוא היה הצלחה מסחררת, אנשי המכירות היו עמוסים ולא היו מספיקים לחזור לכל הפונים, המנהל הבחין כי הוא מתחיל לאבד פניות בעקבות מחסור בכוח אדם במחלקת המכירות וכעת נדרשה לו עזרה בגיוס כוח אדם, סיפקנו ללקוח את שירות Success Jobs בתוך מספר ימים הוצבו במחלקה שני אנשי מכירות מקצועיים ובעלי רקע עשיר בתחום המכירות.

כעבור שבוע ימים התוצאות של המכירות התחילו להגדיל את הכנסות החברה אך אנשי המכירות התלוננו כי הם נתקלים בהתנגדויות רבות של הלקוחות ביחס למחיר הנדרש, אך בהתאם לתמחור שהוגדר יחד עם המנהל הוזלה במחיר תגרור הפחתה בערך השירות המוצע.

מאחר והניסיון מלמד שלא תמיד צריך להקשיב לאנשי מכירות החלטנו להשתמש ב- Success Agent שהוא יועץ של Success שמדמה מצב של פגישה אמיתית עם המכירות,
מה שמוכר בעולם העסקים כלקוח "סמוי".

לאחר הבדיקה עלה כי הבעיה היא כלל לא במחיר הבעיה הייתה טמונה באנשי המכירות שכלל לא היו מיומנים בטיפול בהתנגדויות ככל ובהתנגדויות בנוגע לכסף בפרט ולכן הוחלט ש- Success תעביר סדנת "טיפול בהתנגדויות". לאחר הסדנא אחוז המכירות עלה ב- 25% והפעילות של העסק יוצבה.

בשלב זה הוחלט כי כדי לשפר את יכולת המנהל וכדי להביא אותו לנקודה בה הוא יוכל לפעול בעצמאות מלאה עליו לרכוש ידע ניהולי נוסף ולכן שולבה תוכנית סדנאות למנהלים במקביל לתוכנית הייעוץ.

תוך שלושה חודשים המנהל הרגיש כי הוא כבר יכול לשלוט בצורה מלאה בכל איזור בעסק שלו ולכן הייעוץ הופסק.

חצי שנה לאחר הפסקת הייעוץ פגשתי את אותו הלקוח והוא סיפר לי על הישגים המדהימים שחלו בחצי השנה האחרונה, אם זאת הוא הציג בפני מספר בעיות שחוזרות על עצמם בעסק, הראשונה היא שהוא מאד עמוס כתוצאה מהצמיחה והשנייה היא שהוא לא מצליח לאתר כוח אדם איכותי על אף ההשקעה המרובה שלו בפרסום מודעות דרושים ובאין ספור ראיונות.

הבעיות הצביעו על חוסר ידע בשני תחומים ניהולים, הראשון כלים ניהולים והשני כלים בגיוס ומיון כוח אדם, החלטנו כי אין צורך להיכנס לתהליך ייעוץ וכי מה שחסר זה פשוט ידע בתחומים אלו ולכן רשמנו את המנהל לשני קורסים אישיים שמטפלים בדיוק בנקודות אלו.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות